همشهری‌آنلاین: نمایشگاه فروش آثار خوشنویسی "همنوا با بم" عصر جمعه هفتم تیر در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود

علی جمشیدی مدیر گالری شمس که مدیریت نمایشگاه همنوا با بم را بر عهده دارد به همشهری‌آنلاین گفت این آثار توسط علیرضا کدخدایی تحریر شده که در خوشنویسی سبک خاص خود را دارد.

او در این 80 تابلو خط شکسـته‌هایش را با قلم‌های درشت و ترکیبات بزرگ و زیبا که آنها را نقش‌ها و تذهیب‌های مرتبط مزین نموده؛‌عرضه کرده است.
جمشیدی گفت تمامی در آمد حاصل از فروش این آثار خوشنویسی به پروژه احداث باغ هنر بم که قریب به پنج سال است توسط استاد محمدرضا شجریان دنبال می‌شود  اختصاص خواهد یافت.

علی جمشیدی مدیر نمایشگاه همنوا با بم

مدیر نمایشگاه "همنوا با بم" افزود: پس از فروش این آثار ؛ کتابی چاپ می‌شود و در آن در پای هر اثر؛ نام خریدار آن قید خواهد شد.

نمایشگاه "همنوا با بم" ساعــت 16 جمعه هفتم تیر 87 افتــتاح خواهد شد و علاقه‌منـدان می‌توانند تا 14 تیر همه روزه از ساعت 10 تا 20 از آن دیدن کنند.

این نمایشگاه که با مشارکت معاونت امور هنری فرهنگستان هنر  برگزار خواهد شد شامل 80 اثر خطاطی است که متون آن‌ها  از میان اشعاری از 50 سال فعالیت استاد شجریان در حوزه آواز و تصنیف انتخاب و به رشته تحریر درآمده است. آثار مربوطه که همه امضای استاد شجریان را هم دارند؛ با قیمت همت عالی در نظر گرفته شده‌اند  

جمشیدی به همشهری‌آنلاین گفت افتتاحیه نمایشگاه روز جمعه 7 تیرماه ساعت 16 در نظر گرفته شده است و حضور در این مراسمافتتاحییه تنها با ارایه کارت دعوت میسر خواهد بود.

علاوه بر این؛ در حاشیه نمایشگاه هم مجموعه‌ای در درون یک فولدر که گزیده‌ای از آثار ارایه شده است با قیمت 8000 تومان در معرض فروش خواهد بود

کد خبر 56183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز