همشهری آنلاین: تایگر وودز به منظور رسیدگی به مشکلات در زندگی شخصی خود به مدت نامحدودی از حضور در بازی‌های حرفه‌ای گلف خودداری کرد.

به گزارش بی بی سی، این قهرمان گلف در بیانیه‌ای که آن را در وب سایت خود انتشار داد، اعلام کرد که از احساس ناامیدی که به دلیل عدم وفاداری وی در خانواده‌اش بروز پیدا کرده، آگاه است.

فرد شماره یک گلف جهان در ادامه بیانیه خود افزود که می‌خواهد آسیب‌های وارده را جبران کند. او همچنین در این بیانیه خواستار عدم مداخله در زندگی خصوصی‌اش شد.

تایگز وودز گفت: از همه از جمله هوادارانم، افرادی که در بنیاد من کار می‌کنند، شرکای تجاری و پی جی ای تور و رقبای خود می‌خواهم من را درک کنند.

او افزود: اکنون مهم این است که خانواده من بتواند از زندگی خصوصی و ایمن بهره ببرد. ما جهت حل مشکلات شخصی به این مساله نیازمندیم.

وی نوشت: هرگز به همسر خود خیانت نکرده‌ام. به دلیل شخصی و برای رفع مشکلات به وجود آمده، مجبورم گلف جهانی را رها کرده و به امور خود بپردازم.

او همچنین به این مساله اشاره کرد که پس از مدتی بررسی و تعمق، تصمیم گرفته‌ام که به مدت نامحدود از ورزش حرفه‌ای گلف کناره گیری کنم. نیاز دارم که توجه خود را بر زندگی شخصی و اینکه شوهر، پدر و شخص بهتری باشم متمرکز کنم.

او در بیانیه جداگانه‌ای که در وب سایتش انتشار یافت، اعلام کرد که از مسولیت‌هایش در بنیاد تایگر وودز خواهد کاست. بنیاد تایگر وودز ، یک بنیاد خیریه است که او با پدر مرحومش جهت کمک به افراد جوان برپا کرده بود.

جنجال بر سر مسائل خانوادگی تایگر وودز از زمانی آغاز شد که او در اواخر ماه گذشته پس از مشاجره با همسرش با حالت عصبانی از منزل خارج شد و به دلیل سرعت بالای خودرویش با تنه یک درخت تصادف کرد.

از زمان این تصادف که تحقیقات پلیسی را نیز در پی آورد، بسیاری از مطبوعات آمریکا ادعا کرده‌اند که تایگر وودز به دلیل آنکه خیانتش به همسرش برملا شده با وی وارد مشاجره شده و پس از مصرف مشروبات الکی بر خودروی خود سوار شده و در حالتی نامتعادل با تنه درخت برخورد کرده است.

کد خبر 97141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز