سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

به همت فرهنگسرای رسانه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، 7بهمن از 26 عنوان کتاب داستان، مجموعه اشعار و خاطره دفاع مقدس رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه در این مراسم که با حضور امیرمحمد بالار (جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس)، سردار حسام (معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس) و جعفر عطارزاده (فرمانده بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) برگزار شد،

امیر بالار گفت: معاونت ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا‌کنون بیش از 6 هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را به رشته تحریر درآورده است. کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس بهترین منبع برای هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری است.

سردار حسام با بیان اینکه کتاب‌های منتشر شده در بنیاد حفظ آثار متناسب با نیازهای جامعه است، گفت: در حال حاضر رویکرد اصلی بنیاد برای چاپ و نشر کتاب به دغدغه‌های ارزشی انسان‌های جامعه می‌پردازد.

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از 26 کتاب رونمایی شده 2 عنوان در زمینه ادبیات داستانی، 11 عنوان در زمینه خاطره و 13 عنوان در زمینه شعر بوده است.

کد خبر 100355

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز