همشهری آنلاین: تنها نماینده داوری ایران در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی گفت: پس از 16 سال شایستگی‌های داوری ایران را به جهان نشان می‌دهم.

حسن کامرانی فر که به عنوان تنها نماینده داوری ایران برای مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی انتخاب شد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشحالم که بعد از 16 سال بار دیگر کمک داوری از جامعه داوری ایران در مهمترین رقابت‌های فوتبال جهان حاضر می‌شود.

محمد فنایی در جام جهانی 1994 کمک داور شایسته‌ای از ایران در این مسابقات بود و اکنون خوشحالم که بار دیگر ایران در این رقابت‌ها نماینده دارد و سعی می‌کنم شایستگی‌های داوری ایران را به جهانیان نشان دهم.

وی افزود: در این مدت اخیر سعی و تلاشم را برای کسب این مهم انجام دادم و واقعا برایش وقت گذاشتم و با جدیت تمرین کردم و بعد از عملکرد خوبی که در جام ملت‌های آفریقا داشتم به چنین موفقیتی دست یافتم. طبق برنامه طی یک ماه آینده به کشورهای سوئیس و اسپانیا سفرهایی خواهم داشت که در سوئیس تست‌های پزشکی و در اسپانیا نیز تست‌های نهایی داوری را انجام می‌دهم.

کامرانی فر درباره هماهنگی‌اش با تیم داوری که در آن قرار دارد، گفت: من در تیم داور عربستانی و کمک داور اماراتی قرار گرفتم. آن دو پیش از این با هم قضاوت‌هایی داشته‌اند. من هم یک بار با این داور در جام ملت‌های آفریقا یک بازی را قضاوت کردیم و از این پس هم تا شروع جام جهانی چندین قضاوت را برای هماهنگی بیشتر انجام خواهیم داد.

وی در پایان از تمام کسانی که در جامعه داوری ایران به او کمک کردند تا به این رقابت‌ها راه یابد گفت: با تشکر از همه آنها نهایت تلاشم را می‌کنم تا شایستگی‌هایم را به اثبات برسانم.

کد خبر 101088

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز