همشهری آنلاین: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از حضور با شکوه ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد:

حضور شورانگیز، شورآفرین و هدفمند امت حزب الله و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی آفرید.

به گزارش خبرگزاری مهر در این بیانیه آمده است: پس از گذشت سی و یک فجر نورانی از انقلاب اسلامی سیل خروشان امت اسلامی ایران در راهپیمایی دشمن شکن و ده‌ها میلیونی 22 بهمن 88 بار دیگر حماسه 9 دی را تکرار نمود و به دنیا اثبات کرد که هیچ قدرتی در هیچ نقطه‌ای از  دنیا قادر نخواهد بود خللی در اراده پولادین وی وارد آورد چرا که این امت بر قدرت لایزال الهی تکیه کرده است.

در این بیانیه تاکید شده است: امت حزب الله و خداجویان حقیقی ایران اسلامی در حرکت خروشان خود بار دیگر فتنه گران بیرونی و درونی را چون کف روی آب به کناره‌های هلاکت و نابودی راندند. فریادهای کوبنده امت ایران اسلامی در راهپیمایی ده‌ها میلیونی 22 بهمن با کوبیدن سیلی محکم نهایی بر چهره کریه دشمنان عنود و بدخواهان منافق، شور و شعور و بصیرت عمیق خود را در تبیعت از فرمانده معظم کل قوا و رهبری گرانقدر و فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به رخ دنیا کشیده و دشمنان خارجی و منافقان داخلی را بیش از پیش به خاک مذلت و خواری نشاند.

در ادامه بیانیه سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه  ملتی که هویت و موجودی خود را از سر چشمه‌های زلال دریافت کرده در هر زمان و هر مکان که احساس تکلیف کند عاشقانه و آگاهانه می‌خروشد و به میدان می آید آمده است: امت حزب الله و بسیجیان ایران اسلامی پس از گذشت سی و یک فجر از انقلاب اسلامی با تعظیم شخصیت والا و آسمانی حضرت امام خمینی(ره) آن احیاگر اسلام در قرن حاضر تا ابد خود را مدیون و مرهون افکار والای آن امام عظیم الشان می‌دانند و با تبیعت از خلف صلاح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) راه پررهرو ایشان را ادامه خواهند داد. پیشرفت‌های علمی و فرهنگی ایران اسلامی در طول سه دهه از انقلاب اسلامی بیانگر تلاش جوانان رشید و دانشمند ایران اسلامی است.

در پایان این بیانیه با تاکید بر اینکه سی و یک فجر نورانی انقلاب یکی پس از دیگری بشارت ترقی و پیشرفت را به دل‌های مومن امت حزب الله و دلدادگان ولایت تقدیم داشته و پیشرفت‌های بیش از پیش را در فجرهای آینده و تا حصول دولت یار حضرت ولیعصر(عج) نوید می دهد می‌خوانیم: فرماندهان، مدیران، مسئولین و بسیجیان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن ابراز شوق وصف ناپذیر خود از حضور حماسه ساز امت ولایتمدار و بسیجی ایران اسلامی در راهپیمایی قدرتمندانه 22 بهمن 88 مراتب امتنان قلبی خود را به پیشگاه امت مسلمان ایران تقدیم می‌دارند.

کد خبر 101492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز