یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوان بعد از دوستی اینترنتی با دختر دبیرستانی، به او وعده ازدواج داد

و بعد از کشاندن او به خانه‌اش، نقشه شیطانی خود را عملی کرد. 22 دی امسال دختر نوجوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و از پسری که مدعی بود با فریب و نیرنگ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است شکایت کرد. او در تشریح ماجرا به قاضی خاکی- دادیار شعبه 3 دادسرا - گفت: 6 ماه قبل، از طریق چت کردن با پسر جوانی به نام امید آشنا شدم.

ما هر شب در اینترنت با هم چت می‌کردیم تا اینکه مدتی بعد تصمیم گرفتیم همدیگر را ملاقات کنیم. یک روز زمانی که از مدرسه به خانه می‌رفتم، با امید قرار ملاقات گذاشتم و او را دیدم. آن روز پسر مورد علاقه‌ام با چرب زبانی اعتماد مرا جلب کرد و وقتی به من پیشنهاد ازدواج داد، تصور کردم که او همان مردی است که می‌تواند مرا خوشبخت کند.

دختر نو‌جوان ادامه داد: آشنایی من و امید ادامه داشت تا اینکه یک روز او با من تماس گرفت و مرا به خانه‌اش دعوت کرد. وی می‌گفت که قصد دارد مرا با اعضای خانواده‌اش آشنا کند اما وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم که امید در خانه تنهاست و همه حرف‌هایش درباره آشنایی من و خانواده‌اش دروغ بوده است.

همان لحظه بود که متوجه نقشه شیطانی وی شدم و خواستم آنجا را ترک کنم اما امید با تهدید و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گوشی تلفن همراهم را نیز از من گرفت. بعد هم تهدیدم کرد که اگر از این ماجرا چیزی به کسی بگویم، آبرویم را می‌برد.

بعد از اظهارات دختر نوجوان، به دستور دادیار پرونده، تحقیقات برای دستگیری مرد جوان آغاز شد. ماموران با اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان قرار داده بود، این جوان را دستگیر کردند اما وی در بازجویی‌های اولیه، اظهارات دختر جوان را رد کرد و مدعی شد که بی‌گناه است.

متهم2اسفند وقتی مقابل دادیار پرونده قرار گرفت، گفت: بعد از شروع دوستی اینترنتی‌ام با این دختر، به او علاقه‌مند شدم اما او را هرگز مورد آزار قرار نداده‌ام.وی درباره گوشی دختر جوان که در خانه‌اش کشف شده بود نیز مدعی شد: این گوشی را شاکی به‌صورت امانت به من داده بود و من هیچ وقت آن را سرقت نکردم.

با توجه به اینکه پرونده‌های تجاوز به عنف باید در دادگاه‌ کیفری استان رسیدگی شود، دادیار خاکی با صدور قرار عدم‌صلاحیت، پرونده را برای رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف، به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

کد خبر 102018

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز