کارگر فداکار شهرداری وقتی با کیسه پر از طلا در میان زباله‌ها روبه‌رو شد، همه جا را گشت

تا اینکه توانست صاحب طلاها را پیدا کند. 2 ماه پیش زوج جوانی تصمیم گرفتند برای دیدن اقوامشان از شهرستان رفسنجان راهی سیرجان شوند. آنها از ترس ورود دزدان به خانه‌شان، بیش از 10 میلیون تومان سکه‌ و طلای موجود در خانه را داخل کیسه‌ای پلاستیکی ریختند و با قرار دادن کیسه در ساک مسافرتی خود، راهی سیرجان شدند.

زوج جوان وقتی به مقصد رسیدند، برای دور انداختن مقداری زباله که همراهشان بود به طرف سطلی رفتند که در کنار خیابان بود اما شباهت کیسه‌ حاوی طلاها و زباله‌ها کار دستشان داد و آنها این کیسه را هم کنار زباله‌ها رها کردند و به راهشان ادامه دادند.

یک ساعت بعد، در حالی که زوج جوان ‌خبر نداشتند کیسه‌ حاوی طلاهایشان را کنار خیابان رها کرده‌اند، یکی از پاکبان‌های شهرداری که مشغول جمع‌آوری زباله‌ها بود، چشمش به کیسه مشکی رنگی افتاد که میان زباله‌ها رها شده بود. او بعد از برداشتن این کیسه کنجکاو شد و تصمیم گرفت آن را باز کند.

مرد جوان به محض مشاهده طلاها، نگاهی به اطراف انداخت و تصمیم گرفت هر طوری شده صاحب کیسه را پیدا کند و طلاها را به او بازگرداند. ابراهیم شهابی‌نژاد با این تصور که صاحب کیسه طلا در همان حوالی زندگی می‌کند، زنگ تک‌تک خانه‌ها را به صدا درآورد و با تعریف کردن ماجرایی که اتفاق افتاده بود از همسایه‌ها خواست به محض مشاهده صاحب طلاها، ماجرا را به او اطلاع دهند.

به گزارش سایت کویران، چند روز بعد زوج جوان که از ماجرای گم شدن طلاها با خبر شده بودند وقتی از زبان همسایه‌ها شنیدند که کیسه طلاها نزد کارگر شهرداری است، با عجله خود را به محل کار ابراهیم رساندند و با دادن نشانی صحیح جواهرات و سکه‌ها، کیسه را تحویل گرفتند.

به‌دنبال این اقدام کارگر شهرداری، وی در مراسمی مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 102110

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز