سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس با انجام تنها پنج بازی شروع شد.

در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس روز شنبه (15 اسفند) آرسنال میزبان برنلی بود و این تیم را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد و وستهام یونایتد 1 بر 2 مغلوب بولتون واندررز شد.

دو دیدار بین تیم‌های منچستر سیتی با تاتنهام هاتسپر، و فولهام با استوک سیتی در این روز لغو شد. منچستر یونایتد نیز روز شنبه با یک گل در خانه ولورهمپتون به برتری رسید تا فعلا یک بازی بیشتر نسبت به چلسی صدرجدول را تصاحب کند. اورتون نیز در دیداری پرگل در روز یکشنبه با نتیجه 5 بر 1 هال سیتی را از پیش رو برداشت. روز دوشنبه نیز یک دیدار برگزار شد که طی آن ویگان اتلتیک با یک گل میهمانش، لیورپول را بدرقه کرد.

سه دیدار دیگر هفته بیست و نهم نیز در روز 4 فروردین انجام می‌شود. در این روز استون ویلا با ساندرلند، پورتسموث با چلسی و بلکبرن با بیرمنگام روبرو می‌شود.

دو دیدار عقب‌مانده از قبل نیز بین تیم‌های ساندرلند با بولتون،‌و پورتسموث با بیرمنگام در روز سه‌شنبه 18 اسفند، و یک دیدار نیز بین دو تیم برنلی و استوک سیتی در روز چهارشنبه 19 اسفند انجام می‌گیرد.

هم‌اکنون منچستر یونایتد با 29 بازی و 63 امتیاز در صدر قرار دارد، چلسی با 28 بازی و 61 امتیاز دوم است و آرسنال نیز با 29 بازی و 61 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 103075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز