یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۰
۰ نفر

گروه‌ ورزشی- ناصر قراگزلو: یک روز پس از مسابقه دو تیم پرسپولیس و ملوان که با نتیجه مساوی به پایان رسید، صبح روز گذشته تمرینات تیم پرسپولیس در زمین شرکت واحد پیگیری شد.

احتمالامحل تمرینات این تیم به دلیل زیر کشت بردن زمین شرکت واحد تغییر خواهد کرد و از میان گزینه‌های موردنظر، زمین نوبنیاد بیشتر مورد تایید مسئولان پرسپولیس است.

تمرکز دایی روی جام‌حذفی

پیش از شروع تمرین، علی دایی سرمربی سرخپوشان با تمامی بازیکنان دقایقی صحبت کرد. وی پس ازتوقف مقابل ملوان گفت: «بازی با ملوان را فراموش کنید. من از عملکرد فنی‌تان برابر ملوان راضی هستم. فرصت‌های نسبتا زیادی را روی دروازه حریف خلق کردید اما به غیر از یک مورد نتوانستید از فرصت‌های گل استفاده کنید. به همین دلیل هم از بازی شما مقابل تیم ملوان رضایت دارم اما از نتیجه راضی نیستم.»

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، توجه بازیکنانش را معطوف به جام‌حذفی می‌کند: «علاوه بر بازی‌های لیگ به دلیل نزدیک بودن زمان دیدارمان برابر پتروشیمی تبریز، باید به این تیم فکر کنید. پتروشیمی تیم بسیار خوبی است که در خانه‌اش مسلما از حمایت هواداران خود بهره خواهد برد. مطمئنا بازی سختی را برابر این تیم پیش‌رو داریم اما چون هدف ما قهرمانی در جام‌حذفی است باید پتروشیمی را شکست دهیم تا به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات گام برداریم و خودمان را به قهرمانی مسابقات جام‌حذفی نزدیک‌تر کنیم.»

رکورد پروین دست نخورد

پرسپولیس پس از شکست مقابل شاهین در مجموع لیگ و جام حذفی به 7 پیروزی پیاپی دست یافت که طی چند سال اخیر کسب 7 برد متوالی توسط سرخپوشان بی‌سابقه بوده است اما این روند در انزلی و با تساوی یک بر یک مقابل ملوان متوقف شد تا رکورد بردهای علی پروین روی نیمکت سرخپوشان کماکان دست‌نیافتنی باقی بماند. علی پروین، سرمربی سابق سرخپوشان سال 77روی نیمکت پرسپولیس رکوردی را ثبت کرده که کماکان دست نخورده باقی مانده است. پروین در آن فصل رویایی در 16 بازی متوالی، سرخپوشان را به پیروزی رساند که 14 بازی آن به لیگ و دو بازی آن به مسابقات جام‌حذفی مربوط می‌شود.

تمرین دیروز سرخپوشان

تمرین تیم پرسپولیس، راس ساعت 11 آغاز شد. قبل از شروع تمرین برخی بازیکنان مثل نبی‌الله باقری‌ها، شیری، علی‌عسگر و منصوری به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند. روز گذشته میثاق معمارزاده  با فیزیوتراپی در کلینیک باشگاه به درمان زانوی آسیب‌دیده‌اش پرداخت. آرفی، الهایی و ناهیجی، دیگر غایبان تمرین روز گذشته سرخپوشان بودند. بازیکنان اصلی پرسپولیس که برابر ملوان بازی کرده بودند پس از 40 دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند. سایر بازیکنان نیز حدود 70 دقیقه به تمرین دویدن، حرکات کششی، پرسینگ، حفظ توپ و سایر موارد تاکتیکی پرداختند.

اعتراض سرخپوشان به قضاوت ممبینی

بازیکنان پرسپولیس از قضاوت هدایت ممبینی و کمک‌هایش در دیدار برابر ملوان به هیچ‌وجه راضی نیستند. اخراج شیث رضایی و همچنین محاسبه نادرست وقت‌های تلف‌شده  در کنار اعلام خطاهای نادرست به سود میزبان، اعتراض سرخپوشان را به همراه داشته است. زمین‌خوردن‌های متوالی بازیکنان ملوان خصوصا در نیمه دوم، موضوعی بود که حتی اعتراض کاپیتان خوش‌اخلاق سرخپوشان را  به همراه داشت.

اما ابراهیم شکوری، مدافع چپ سرخپوشان در مورد بازی با ملوان می‌گوید: «به صورت بسیار اتفاقی از ملوانی‌‌ها گل خوردیم و همه دیدند که جریان بازی در طول 90 دقیقه متعلق به تیم ما بود و ما توانستیم فرصت‌های زیادی را روی دروازه میزبان خلق کنیم.» وی در ادامه افزود: «متاسفانه بازیکنان ملوان سعی داشتندبا اتلاف وقت، بازی را از سرعت بیندازند و  حملات متعدد ما را خنثی کنند که در پایان هم به هدف‌‌شان رسیدند. 

بازیکنان ملوان نزدیک محوطه جریمه، خودشان را زمین می‌زدند و بعد هم توقع داشتند ما توپ را به آنها بدهیم. این حربه آنها  و اتلاف وقت به همراه  اعلام چندین خطای اشتباه به سود میزبان باعث شد ما نتوانیم به خواسته‌مان که کسب هر 3 امتیاز بازی بود برسیم.»

کد خبر 103391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز