مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام شهرداری تهران در جمع‌آوری پایه‌های مونوریل صادقیه نیازی به مجوز نداشت و این یک طرح لغو شده بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر چمران درحاشیه جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر تهران درجمع خبرنگاران درخصوص اقدام شهرداری در برچیدن پایه‌های مونوریل صادقیه افزود: این طرح درسال 83 به تصویب شورای اسلامی شهر رسید ولی مصوبه شورا را وزارت کشور وقت لغو و شورا همان موقع توقف کار را به شهرداری ابلاغ کرد و از ان موقع این طرح متوقف مانده است.

وی گفت: اجرای این طرح لغو شده است و نیاز به مجوز نداشت و قبلا هم می‌توانستند آن را جمع کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین افزود: شهرداری م‌ تواند از مطالعات انجام شده برای این طرح در موارد بعدی بهره ببرد.

چمران درپاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه حضور امروز شهردار تهران در جلسه شورا علت خاصی داشته است یاخیر گفت: حضور قالیباف فقط برای تبریک سال نو بوده است .

وی همچنین درباره برخی اعتراض‌ها به افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی افزود: امروز در جلسه شورا بحثی در این خصوص مطرح نشد و سال گذشته روی این موضوع به صورت مفصل و منطقی بحث شد و سعی داریم نتایج همین بحث‌ها را به همان صورت اجرا کنیم.

چمران گفت: فرمانداری در این خصوص مسائل و مشکلاتی را ارائه کرد که در مسیر رفع آن هستیم و امیدواریم به نتیجه منطقی برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه قرار بود مصوبات افزایش نرخ حمل و نقل عمومی از 15 فروردین به اجرا گذاشته شود افزود: براساس قاعده باید سعی کنیم به آن اعتراض نشود و سپس ان را اجرا کنیم ولی چون تدارک دیده شده احتمالا شهرداری آْن را به اجرا می‌گذارد و اگر مشکلی رخ داد بعدا رفع می‌شود.

کد خبر 104262

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز