گروه شهری: در صورت برطرف شدن مشکل معارضین ملکی و تاسیساتی، ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی حدفاصل خیابان سبلان تا میدان سپاه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار همشهری، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اظهار داشت:  برای رفع معارضین نظامی و تاسیساتی این محدوده باید 50 میلیارد تومان هزینه شود و در صورتی که مشکل رفع معارضین ملکی با تأخیر صورت گیرد، بهره‌برداری از این پروژه به اوایل سال آینده موکول خواهد شد.
مسعود نصر آزادانی افزود:  عملیات اجرایی این پروژه تا تقاطع پلیس و خیابان مطهری را پیش روی داشته اما ادامه پروژه تنها در صورت رفع معارضین امکان‌پذیر خواهد بود.
وی تصریح کرد: قطعه سوم ادامه بزرگراه صیاد شیرازی از جنوب پل سبلان آغاز و با گذر از خیابان‌های آقابیگی، محسن آزادی، برادران گوهر و پلیس وارد خیابان باباخانلو شده و تا خیابان شیخ صفی ادامه می‌یابد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان این‌که قطعه چهارم از خیابان شیخ صفی آغاز و تا خیابان کاج ادامه خواهد داشت، افزود:  قطعه پنجم نیز از خیابان کاج آغاز شده و به میدان سپاه ختم خواهد شد.
بر پایه این گزارش، معدنی مدیر نظارت‌ پروژه‌های شهرداری با اعلام اتمام فعالیت در قطعه‌‌های اول و دوم این پروژه گفت: با وجود آن‌که قطعه سوم این بزرگراه در حال انجام است، اما  در حوالی بیمارستان خانواده ارتش، عملیات احداث ناتمام باقی مانده است.
وی  از فعالیت در قطعه‌‌های چهارم و پنجم این بزرگراه خبر داد و افزود: عمده‌ترین مشکل در این ناحیه، معارضان متعدد است. به عنوان مثال ما تنها در محدوده خیابان پلیس در حدود 18 معارض ملکی داریم که هنوز اقدامی برای رفع این معارضه صورت نگرفته است.  معدنی با تاکید بر بهره‌برداری از بزرگراه صیاد شیرازی در آینده و تاثیر ترافیکی آن گفت: این بزرگراه قادر خواهد بود تا بار ترافیکی مرکز شهر و به‌ویژه محدوده میدان امام حسین را به شمال شرق تهران منتقل کند و همچنین در تسهیل ترافیک خیابان شریعتی نقش به‌سزایی خواهد داشت. معدنی با اشاره به مشکلات مالی موجود در سازمان فنی عمرانی، اعلام کرد: در صورت تامین اعتبار، این بزرگراه می‌تواند در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد و تأثیر به‌سزایی در ترافیک شرق تهران داشته باشد.
کد خبر 10445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز