همشهری آنلاین: رئیس مرکز صدور گذرنامه نیروی انتظامی، از صدور گذرنامه‌‌های الکترونیکی در 6 ماه دوم امسال خبر داد و گفت: در دو سال گذشته، 7هزار گذرنامه الکترونیکی به صورت آزمایشی، برای افرادی که زیاد سفر می‌کنند، صادر شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ محمود صادقی در نشست خبری افزود: دولت، بخشی از بودجه خرید دستگاه‌های مربوط به گذرنامه الکترونیکی را به نیروی انتظامی پرداخت کرده است و بقیه آن در سه ماه نخست امسال، اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان این که اکنون، 10 میلیون گذرنامه معتبر در اختیار مردم است، گفت: در شش ماه دوم امسال، صدور و جایگزینی گذرنامه های الکترونیکی به جای گذرنامه های موجود آغاز می‌شود.

سرهنگ صادقی افزود: اکنون فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، به دستگاه‌های کنترل گذرنامه های الکترونیکی داخلی و خارجی، مجهز شده است.

رئیس مرکز صدور گذرنامه ناجا، زمان صدور گذرنامه را 6 تا 7 روز اعلام کرد و درباره هزینه صدور گذرنامه گفت: تاکنون درباره افزایش هزینه صدور گذرنامه، ابلاغی صورت نگرفته است و مانند گذشته عمل می‌شود.

صادقی در بخش دیگری از سخنانش مراجعه مسافران به مراکز گذرنامه استان‌ها، برای آگاهی از وضع گذرنامه و کنترل اعتبار آن را قبل از انجام سفر توصیه کرد و افزود: این اقدام، از بروز مشکلات در مرز جلوگیری می‌کند.

کد خبر 104993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز