دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

گروه شهری: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فرهنگ در سلامت جامعه شهری نقش بسزایی دارد، عنوان کرد:

در ایران باید مراکز و سازمان‌های مردم‌ نهاد ایجاد شود تا درخصوص سلامت به فعالیت جدی بپردازد. مقوله فرهنگ در سلامت نکته بسیار مهمی است که در همایش ملی سلامت مورد توجه قرار گرفت.

از این‌رو مسئولان و صاحب‌نظران باید در زمینه توجه به فرهنگ سلامت تاکید داشته باشند؛ چرا که فرهنگ، زیر بنای توسعه کشور است.مرتضی طلایی در مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی سلامت شهری که روز گذشته در مرکز همایش‌های رازی دانشکده علوم پزشکی ایران برگزار شد،

با بیان اینکه یکی از فعالیت‌ها برای ارتقای سلامت شهری توجه همگانی به موضوع سلامت است، اضافه کرد: موضوع سلامت باید به‌طور جدی با مؤلفه‌های فرهنگی و آموزشی در ارتباط باشد.

طلایی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری درخصوص سلامت شهری هزینه به شمار نمی‌رود بلکه به‌طور قطع سرمایه‌گذاری اساسی و مهمی است که به ارتقای سلامت شهروندان می‌انجامد.طلایی با بیان اینکه در سند چشم‌انداز بندی به نام سلامت وجود دارد، ادامه داد: در سند چشم‌انداز عناوینی همچون سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تأمین اجتماعی و حوزه مناسب درآمد ذکر شده است.

کد خبر 106033

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز