گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: طرح‌های ضربتی برای مقابله با افراد مزاحم و خیابانی به‌زودی اجرا می‌شود

و در حال حاضر نیز بسیاری از نقاط شناسایی شده‌اند و برای افرادی که دستگیر می‌شوند نیز پرونده‌های مشخصی تهیه خواهد شد. سردار حسین ساجدی‌نیا در ادامه با بیان اینکه به‌دلیل کم‌کاری‌های گذشته، کار پلیس بسیار زیاد شده است، اظهار کرد: پلیس وظیفه اجرایی و ضربتی دارد اما در حال حاضر ما وارد حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز شده‌ایم.

سردار ساجدی‌نیا با اشاره به موضوع آزادی مجدد اراذل و اوباش تأکید کرد که اگر قوه‌قضاییه برخی از اراذل را آزاد می‌کند به‌دلیل وجود برخی خلأهای قانونی است اما ما به مردم قول می‌دهیم که این اراذل را پس از ارتکاب مجدد جرم دستگیر کنیم یا ما خسته می‌شویم یا قوه قضاییه.

سردار ساجدی‌نیا همچنین در باره پلیس مستقر در پارک‌ها نیز اظهار کرد: یکی از طرح‌های اصلی پلیس در سال‌جاری، استقرار پلیس در پارک‌هاست. تلاش می‌کنیم در 80 پارک اصلی و چندین هکتاری شهر تهران که تعداد قابل توجهی از شهروندان را در خود جای می‌دهد حضور مستمر پلیس را داشته باشیم.

وی با اشاره به‌وجود بیش از یک‌هزار و 460 پارک در شهرتهران، گفت: تأمین امنیت همه این پارک‌ها برای پلیس امکان‌پذیر نیست  اما تلاش می‌کنیم با همکاری شورایاری‌ها و مردم، شرایط مناسبی را در این اماکن به‌خصوص در فصل تابستان برقرار کنیم.

کد خبر 107098

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز