همشهری آنلاین: کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری با ارائه مقاله و سخنرانی نمایندگان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی ایران، دوشنبه سوم خرداد در شهر دایجون کره جنوبی آغاز می‌شود.

مقاله پژوهشگران مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی ، در بیست و هفتمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری که 23 تا 26 می (سوم تا ششم) خرداد ماه جاری در پارک دایدوک کره جنوبی در شهر دایجون برگزار می‌شود، ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی ، این مقاله علمی توسط مهندس حبیب‌اله اصغری، دکتر کریمی و مهندس اشک فتحی تهیه و تدوین شده است.

مهندس حبیب‌اله اصغری رئیس مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی (رویش) با اعلام این خبر گفت : بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها و راهکار‌های پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری برای توسعه فناوری و کسب و کار‌های مبتنی بر فناوری و مسائلی از قبیل توسعه شرکت‌ها و واحد‌های فناور، شرکت‌های کوچک و متوسط ، شبکه‌سازی، تجاری سازی فناوری، انتقال فناوری و انتقال تجربیات و تعامل متقابل پارکها و مراکز رشد علم و فناوری کشور‌های عضو انمن بین المللی پارک‌ها و مراکز رشد و انجمن آسیایی پارک‌ها و مراکز رشد از محور‌های این کنفرانس است.

این کنفرانس با شعار رشد و توسعه توام با توجه به طبیعت و فضای سبز (Global Green Growt) (G3)برگزار می‌شود.

گفتنی است سال گذشته کنفرانس بین‌المللی پارکها و مراکز رشد علم و فناوری در آمریکا برگزار شد که به دلیل محدودیت‌های این کشور، حضور نمایندگان کشورمان در آن کنفرانس میسر نشد ولی در کنفرانس کره جنوبی تعداد زیادی از نمایندگان کشورمان حضور خواهند داشت.

کد خبر 108005

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز