همشهری آنلاین: حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور دو بازیکن ناراضی استقلال تهران با باشگاه استیل‌آذین قرارداد داخلی امضا کردند.

به گزارش ایسنا؛ پس از آنکه در صبح سه شنبه، غلامی، عشوری زاد و برجلو قراردادهای خود را به مدت دو سال با باشگاه استیل آذین در هیات فوتبال استان تهران تمدید کردند، از این باشگاه خبر می‌رسد که دو استقلالی نیز با اسیل‌آذینی‌ها قرارداد داخلی امضاء کرد‌ه‌اند.

بر اساس این گزارش و بنا بر اعلام سایت باشگاه استیل‌آذین، حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور دو بازیکن فصل گذشته باشگاه استقلال نیز با این باشگاه قرارداد داخلی امضا کرد‌ه‌اند و قرار است قرارداد این دو بازیکن به زودی در هیات فوتبال استان تهران ثبت شود.

هم‌چنین، سوشا مکانی و میلاد زنیدپور نیز تا پایان مهلت تعیین شده از سوی هیات فوتبال در روز سه شنبه قرارداد خود را به ثبت خواهند رساند. عصر امروز هم فریدون زندی قرارداد دوساله خودش را با باشگاه استیل آذین ثبت می کند.

به این ترتیب در آغاز فصل نقل و انتقالات فوتبال کشور استیل آذین تنها باشگاهی است که موفق به تمدید قرارداد چهار بازیکن و جذب چهار بازیکن دیگر شده است.

روابط عمومی باشگاه استیل‌آذین اعلام کرده است که همانطور که پیش از این اعلام شده بود استیل آذین در نخستین روز نقل و انتقالات به بخش قابل توجهی از اهداف از پیش تعیین شده دست یافت هرچند برخی مشکلات مانع از ثبت قرارداد تعدادی از بازیکنان جدید استیل آذین شد.

این باشگاه مدعی شده است که پیش از این موضوع محدودیت ثبت قرارداد‌های کمتر از دو سال اعلام نشده بود اما در آستانه فصل نقل و انتقالات یک‌باره اعلام شد که تنها قراردادهای بیش از دو سال جنبه قانونی دارد و این مسئله مشکلاتی در ثبت قرارداد بازیکنان جدید و همچنین تمدید قراردادها ایجاد کرده است.

کد خبر 108231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز