همشهری آنلاین : سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری میزان پاداش پایان خدمت پرداخت نشده به بازنشستگان قبل از سال 79 تحت پوشش این صندوق را یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

ایراندخت عطاریان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب از پرداخت معوقات و پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از سال 79 تحت پوشش این صندوق تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

وی در این باره افزود: پاداش پایان خدمات پرداخت نشده بازنشستگان قبل از سال 79، یک هزار میلیارد تومان است که با تمهیدات اندیشیده از سوی دولت، مقرر شده تا این مبلغ تا پایان شهریور امسال‌ واریز شود.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری پیش از این از تشکیل کارگروهی به منظور بررسی این موضوع خبر داده و عنوان کرده بود که تامین مبالغ پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از سال 1379 منوط به ارائه سهام شرکت‌ پتروشیمی جم از سوی دولت شده است که این سهام ظرف سه ماه آینده (تا شهریور ماه) به بازنشستگان پرداخت می‌شود.
 
عطاریان در ادامه گفت‌وگوی خود با ایسنا دیگر مطالبات بازنشستگان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری را مربوط به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری از هفتم خرداد ماه سال 87 تا مهر ماه همین سال (87) اظهار کرد و میزان این معوقه پرداخت نشده را 2 هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: اعتبارات خاصی در بودجه دولت و همچنین سازمان بازنشستگی در راستای پرداخت معوقات پیش بینی شده است که به زودی به حساب بازنشستگان، واریز می‌شود.

کد خبر 110840

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز