همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سپاهان درحاشیه تمرینات این تیم دراردوی ترکیه گفت : تیم سپاهان به عنوان قهرمان لیگ گذشته مسئولیت و وظیفه سنگینی در لیگ برتر فصل جدید خواهد داشت.

امیر قلعه نوعی که تیمش از روز هفتم تیر دراردوی ده روزه‌ای در کمپ پاتالیا واقع در سی کیلومتری شهر آنکارا به سر می‌برد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر درحاشیه تمرینات این تیم  گفت: در لیگ آتی هرتیمی که مقابل قهرمان  لیگ برتر درفصل گذشته  قرار بگیرد با انگیزه‌تر بازی خواهد کرد.

وی با اشاره به حذف تیم‌های فرانسه و ایتالیا درجام جهانی افزود: اسم و عنوان قهرمانی  هیچ کاری برای  تیم‌ها نمی‌کند و هرتیم نتیجه تلاش و وحدت تیمی خودش را خواهد گرفت .
قلعه نوعی ضمن تقدیر از مدیریت باشگاه سپاهان اضافه کرد : از تمام ظرفیت‌های باشگاه برای یار گیری استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: دراردوی ترکیه همه بازیکنان حضور دارند و تمام فشار تمرینات دراین اردو خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به این که فصل گذشته در برخی از پست‌ها کمبود بازیکن داشتند، افزود: دراین فصل  با جذب بازیکنان دریبل‌زن مشکل گذشته را برطرف کرده‌ایم و امیدواریم درفصل جدید با قدرت حاضر شویم.

قلعه نوعی در پاسخ به این سوال که چرا خارج از کشور را برای  اردوی تیم خود برگزیده است گفت: حضور دراردوی خارجی بحث روانی دارد و این نیست که در داخل کشور امکانات نداشته باشیم.

وی اضافه کرد : در اردوی خارج کشور بازیکنان فقط روی تمرینات  تمرکز می‌کنند و از مرخصی‌های حاشیه‌ای  با بهانه خانواده  هم خبری نیست.

سرمربی سپاهان گفت: بازی‌های دوستانه‌ای هم که درخارج از کشور درنظر گرفته می‌شود موجب آمادگی بیشتر بازیکنان و آشنایی با تیم‌های دیگر می‌گردد .

قلعه نوعی درباره این که درفصل جدید  چه تیمی  قهرمان خواهد شد با بیان این که سه یا چهار تیم در فصل جدید شانس قهرمانی دارند گفت: باید تا هفته هفتم صبر کنیم تا پس از کسب نتایج ، تیم‌هایی را که دارای  ظرفیت قهرمانی هستند ، بیبینیم.

وی درباره جذب بازیکن تیم‌های دیگر تصریح کرد: با توجه به تاکتیک تیمی خودمان بازیکن جذب کردیم و اصلا به دنبال این نبوده‌ایم که بازیکن کجا بازی می کرده است .

تیم فوتبال سپاهان در فصل جدید پنج بازیکن ازتیم‌های امید سپاهان ، لیگ یک و لیگ برتر به خدمت گرفته است.

 امیر قلعه نوعی همچنین در حاشیه تمرینات این تیم درترکیه گفت: در نبود من درایران مسئولین و مدیران جدید استقلال مطالبی گفته‌اند که صحت ندارد و آنها از نبود من درایران سوء استفاده کرده‌اند.

سرمربی تیم سپاهان (قهرمان لیگ برتر درفصل گذشته ) با بیان این که مسائل گفته شده مربوط به  انتقال خسرو حیدری  به سپاهان بوده است افزود: درحالی که من درداخل کشور نبوده‌ام ، هرچه دلشان خواسته است به من نسبت داده‌اند.

 وی گفت: آقایان جدیدی که اکنون بر مسند تیم استقلال قرار گرفته‌اند مطمئن باشند که پاسخشان را پس از بازگشت از ترکیه خواهم داد.

خسرو حیدری: به دلیل فنی از استقلال جدا شدم

خسرو حیدری درحاشیه تمرینات تیم ملی سپاهان درترکیه گفت: دلیل جدا شدنم از استقلال فنی بود.

بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر در آنکارا با اشاره به این که هرمربی حق دارد بازیکن مورد علاقه و اعتقاد خود را انتخاب کند گفت: سعی کردم امسال با مربی‌ای باشم که به من اعتقاد دارد.

حیدری افزود: کار با مربی‌ای که به من اعتقاد دارد اعتماد به نفس مرا افزایش می‌دهد و من می‌توانم خودم را بیشتر نشان دهم .

بازیکن جدید تیم سپاهان اضافه کرد: من هرچند بازیکن آزاد بودم اما علی رغم میل باطنی از استقلال جدا شدم.

حیدری با بیان این که دوسال خیلی خوب را با هواداران استقلال پشت سر گذاشتم و مدیون آنها هستم گفت: امیدوارم دوباره روزی به استقلال بازگردم تا گذشته را جبران کنم.

تیم سپاهان روز چهارشنبه (16 تیر) به ایران بازمی‌گردد. 

کد خبر 111178

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز