گروه حوادث: کرکس اصفهان که با شناسایی زنان تنها به بهانه آنکه بسته‌ای را برای آنها آورده، وارد خانه شده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، درجریان عملیات پلیس اصفهان به دام افتاد.

ظهر دوشنبه گذشته زن جوانی در منطقه (خانه اصفهان) در حالیکه فریاد می کشید، وحشتزده از خانه‌اش بیرون دوید و با دیدن همسایگان بیهوش بر روی زمین افتاد، زن جوان که به شدت ترسیده بود پس از آنکه حالش بهتر شد، مدعی شد مرد جوانی بعد از آنکه با تهدید چاقو وارد خانه آنها شده، او را به زور مورد آزار و اذیت قرار داده است.

هنگامی که این ماجرای وحشتناک به پلیس اطلاع داده شد، ماموران از آنجایی که احتمال می دادند مرد جوان در همان نزدیکی باشد برای بدست آوردن مشخصاتی از وی به سرعت به بازجویی از این زن پرداختند، که وی در بازجویی ها به کارآگاهان گفت: پس از خروج همسرم از خانه، زنگ خانه‌مان به صدا درآمد، هنگامی که پاسخ دادم صدای جوانی را از آیفون شنیدم که با معرفی خود به عنوان مامور پست گفت پاکتی پستی را برایمان آورده است، اما وقتی برای تحویل پاکت به جلوی در رفتم، ناگهان مرد جوان با تهدید چاقو و به زور وارد خانه شد و بدون توجه به گریه ها و وحشت فرزندم، مرا مورد آزار قرار داد .

در حالی که ماموران مشغول بازجویی از این زن جوان بودند، شکایت مشابه دیگری به آنها گزارش شد که در جریان آن زن دیگری در چند خیابان آن طرف‌تر توسط مرد جوان مورد آزار قرار گرفته بود.

با گزارش موضوع،  شاه محمدی، بازپرس شعبه 5 دادسرای اصفهان به بررسی پرونده پرداخت و هنگامیکه مشخص شد شکایت‌های مشابه دیگری نیز در چند روز گذشته به این شعبه ارسال شده است، با دستور ویژه قاضی طباطبایی، دادستان اصفهان،تصاویر چهر‌ه‌نگاری شده مرد جوان در اختیار تمامی واحدهای گشت انتظامی قرار گرفت تا در صورت مشاهده فردی با این مشخصات وی بازداشت شود.

اما در حالیکه تمامی خیابان‌های منتهی به منطقه خانه اصفهان توسط ماموران مخفی تحت مراقبت قرارداشت، ناگهان تلفن پلیس به صدا درآمد و بار دیگر زنی که قربانی کرکس شده بود از حادثه‌ سیاهی که برایش رخ داده بود خبر داد.

به این ترتیب به سرعت منطقه تحت محاصره قرار گرفت و  این بار تیمی از کارآگاهان پلیس توانستند در یکی  از کوچه‌های فرعی پسر جوانی را که خانه‌ای را تحت نظر داشت شناسایی کرده و او را که شباهت زیادی با تصاویر چهره نگاری شده داشت بازداشت کنند که در بازجویی از وی یک قبضه چاقو کشف شد.

با انتقال مرد جوان به نام اکبر به اداره آگاهی اصفهان، هنگامی که  وی تحت بازجویی قرار گرفت در حالی که  توسط شاکیان پرونده ‌اش شناسایی شده بود، لب به اعتراف گشود و به آزار زنان اعتراف کرد اما مدعی شد  مدت کوتاهی است دچار بیماری شده‌ و بدون اختیار دست به این کار زده‌ است.

وی درباره نحوه شناسایی طعمه‌های خود بیان داشت: از2 ماه قبل که تصمیم به این کار گرفتم پس از شناسایی خانه‌هایی در مناطق خانه اصفهان، رباط، رزمندگان و شمال شهر ،هر روز به سراغ یکی از آنها می‌رفتم. وقتی از اینکه هیچ مردی در خانه نیست مطمئن می‌شدم به بهانه اینکه بسته‌ای را برایشان آورده‌ام زنگ در خانه را به صدا درمی‌آوردم و پس از اینکه به زور وارد خانه می‌‌شدم به اهداف شیطانی خود می‌رسیدم.

روز گذشته دادستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: تحقیقات پزشکی قانونی در این زمینه نشان می دهد که ادعاهای مرد جوان دروغ بوده و وی دچار هیچگونه بیماری نیست و تنها برای فرار از چنگ قانون چنین ادعایی را کرده است.

به گفته طباطبایی این پرونده تاکنون 8 شاکی دارد و متهم جوان هم‌اکنون با قرار بازداشت روانه زندان شده است.

وی تاکید کرد: کسانی که به این روش مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای طرح شکایت خود به دادسرای اصفهان مراجعه کنند که مطمئنا شکایت آنها به صورت محرمانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 11129

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز