همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال با اشاره به بازی این تیم با استیل آذین گفت که برای دیدار با تیم ملی مقابل ارمنستان به این تیم بازیکن نخواهد داد.

فوتبال

علی فتح الله زاده در گفت‌وگو با مهر با بیان این خبر افزود: تیم ملی هم ارزش و جایگاه خود را دارد و همه باید به موفقیت این تیم کمک کنند ولی به رغم اینکه  که بازی با ارمنستان در روز فیفا قرار دارد اما این قابل قبول نیست که شب بازی مهم با استیل آذین بازیکنان ملی پوش را به ما بدهند. قانون داشتن سه بازیکن در تیم ملی چرا نباید رعایت شود؟ اگر بازیکنان خود را به تیم ملی بدهیم باید زمان دیدارمان مقابل استیل آذین تغییر کند.

 وی خاطر نشان کرد: مطمئنم بازیکنان تیم استقلال بزودی با یکدیگر هماهنگ شده و خیلی زود تیم ما به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل شده و با بازیهای زیبا و نتایج قابل قبول هواداران خود را خوشحال خواهد کرد.

وی در خصوص ندادن بازیکنان باشگاه‌اش به تیم ملی برای  دیدار  با ارمنستان گفت به هر حال یا باید بازیکن ندهیم یا مقابل اسیتل‌آذین بازی نکنیم زیرا میلیون‌ها هوادار استقلال نمی‌توانند شاهد ناکامی تیم خود باشند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص دیدار آخر این تیم اظهار داشت: بازی برای دو تیم ذوب آهن و استقلال بسیار سنگین بود و نفرات دو تیم با احتیاط بازی کردند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بازیکنان دو تیم هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند اما در مجموع از عملکرد بازیکنان تیم استقلال راضی‌ام.

 وی در ادامه از تغییرات گسترده‌ای که در ترکیب تیم استقلال بوجود آمده است، یاد کرد و افزود: تا رسیدن به تیم خوب و قدرتمند استقلال هنوز فاصله داریم اما در این شرایط هم اگر خوش شانس بودیم، می توانستیم به راحتی ذوب آهن را شکست دهیم.

 مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار با ذوب آهن راضی است اما از نتیجه حاصله نه،  در پاسخ به این سئوال که "آیا دیدار استقلال و استیل آذین را شهرآورد جدید تهران می‌دانید؟"، گفت: همه دیدارهای لیگ برای ما تنها یک بازی معمولی است که سه امتیاز دارد. تنها شهرآورد مهم فوتبال ایران و تهران نیز بازی استقلال و پرسپولیس است و سایر دیدارهایی که در تهران برگزار می‌شود را نمی توان شهرآورد نامید.

کد خبر 113206
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز