گروه سیاسی: وزیر اطلاعات درباره فعالیت جریان‌های انحرافی مذهبی هشدار داد. حیدر مصلحی که در بیست‌و‌هفتمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور سخن می‌گفت و ایسنا خبر آن را منتشر کرد، گفت:

Moslehi

طرح مسیحی‌سازی جوانان در برخی مدارس یکی از این فعالیت‌هاست و اضافه کرد: البته مجموعه اینها جدای از اقلیت‌های پذیرفته شده در نظام هستند. او ادامه داد: آنها جریان پروتستانی تحت عنوان «عیسی» را ایجاد کرده‌اند که همگی از صهیونیسم خط می‌گیرند و تاکتیک آنها این است که القا کنند سیاسی نیستند.

او ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های استکبار، ترویج فرقه بهائیت در برخی مدارس کشور است و بهایی‌ها با ایجاد مراکز آموزشی، مهدکودک و مدارس غیرانتفاعی به مقاصد سوء خود دست می‌یابند. مصلحی در ادامه، فعالیت انجمن حجتیه را بسیار وسیع خواند و گفت: اینها با حضور در مدارس گفتمان سکولاریستی را رواج می‌دهند.

او گفت: از دیگر فعالیت‌های آنان در مدارس ایجاد فرقه‌های نوظهور با رویکرد مفسده‌جویانه و بی‌بندوباری است و این جریان از طریق مدل‌های مو و لباس با علائم و آدم‌های مختلف در پی جذب دانش‌آموزان هستند.

مصلحی ادامه داد: گروه‌های دیگری نیز در مقوله مهدویت انحرافاتی ایجاد می‌کنند. وزیر اطلاعات خبر داد: طرحی در این وزارتخانه تهیه شده است که براساس آن اطلاع‌رسانی خوبی درباره فعالیت جریان‌های انحرافی به مسئولان آموزش و پرورش داده می‌شود

کد خبر 113599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز