همشهری آنلاین: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: فعالیت گشت‌های سیار این سازمان، در ماه مبارک رمضان، تشدید و با متخلفان صنفی برخورد می‌شود

تعزیرات

علی مژدهی پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: با همکاری دستگاه‌های مسئول و نظارتی در امر بازار، طرح‌های ویژه نوروزی به خوبی انجام شد و هم اکنون طرح ویژه ماه مبارک رمضان و طرح بازگشایی مدارس در دستورکار قرار دارد.

وی گفت: باتوجه به افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان، متاسفانه برخی از افراد سودجو در پی افزایش قیمت هستند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همکاران ما در تهران و سراسر کشور با گشت‌های سیار، بازار را رصد خواهند کرد و با متخلفان برخورد می‌کنند.

مژدهی پور گفت: هرچند قانونگذار درباره میزان جریمه های درنظر گرفته شده، رعایت حال کسبه را کرده و میزان جریمه کم است؛ اما باتوجه به تعداد دفعات و تکرار جرم، پیش بینی‌هایی شده است.

وی افزود: اگر کسبه‌ای در مرحله سوم مرتکب تخلف شود با حکم سازمان تعزیرات حکومتی، روی مغازه وی، پارچه گرانفروشی نصب خواهد شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در مرحله چهارم اگر کسبه ای مرتکب تخلف گرانفروشی شود، مغازه وی به مدت 3 ماه و اگر کم فروشی کند، 4 ماه پلمپ خواهد شد.

مژدهی پور افزود: از ابتدای امسال تاکنون، 215 هزار گشت بازار انجام که نزدیک به 117 هزار پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با بیان این که تاکنون به 97 هزار پرونده رسیدگی شده است، گفت: در این مدت، بیش از 155 میلیارد ریال حکم تخلف صادر شده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: مردم در صورت برخورد با هر گونه تخلف می توانند به شماره 300009651 پیامک ارسال کنند و یا با شماره تلفن گویای 66493740 تماس بگیرند.

کد خبر 113691
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز