همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوری پرسپولیس مقابل پاس همدان و شکست استیل آذین در مقابل صبای قم به پایان رسید

فوتبال

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ادامه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و پاس همدان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک، مساوی تمام شد.

گل‌های این بازی را "محمد نوری" در دقیقه 27 برای پرسپولیس و "مهدی آقامحمدی" در دقیقه 91 برای پاس به ثمر رساندند.

در نیمه اول این بازی پرسپولیس بازی تهاجمی و بهتری را نسبت به حریفش به نمایش گذاشت و توانست فرصت‌های متعددی گلزنی را روی دروازه پاس ایجاد کند که فقط یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد. اما در نیمه دوم، این تیم پاس بود که مسابقه را بهتر شروع کرد و در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم حملات متعددی را روی غفلت مدافعان سرخ‌پوش تهرانی، روی دروازه آن‌ها انجام داد که مهاجمان این تیم با بی‌دقتی نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

در ادامه، دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند، اما این پرسپولیسی‌ها بودند که بیشتر میل به بازی دفاعی و استفاده از ضدحملات داشتند که در نهایت در دقیقه 91 "مهدی آقامحمدی"، بازیکن تعویضی پاس، توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و با این نتیجه پرسپولیس 17 امتیازی شد.

تیم صبای قم نیز توانست با نتیجه یک بر صفر از سد استیل‌آذین عبور کند.

کد خبر 115873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز