همشهری‌آنلاین: درپی انفجارتروریستی در مهاباد و شهید و مجروح شدن شماری از هموطنان بی‌گناه امروز تمامی ادارات ، ارگانها، مدارس، دانشگاهها و بازار مهاباد تعطیل است

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر استاندار آذربایجان غربی که پس از این فاجعه تروریستی به مهاباد سفر کرده بود در جمع مردم عزادار این شهرستان در مسجد محمد رسول الله کوی 22 بهمن امروز را در استان عزای عمومی و در شهرستان مهاباد تعطیلی اعلام کرد.

بر اساس اعلام استاندار،در مهاباد نیز سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

همچنین نمایندگان اصناف و بازاریان این شهرستان امروز با تجمع دراداره بازرگانی و در محل مجمع امور صنفی ، این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

سید موسی موسوی نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان در محکومیت انفجار تروریستی دیروز شهرستان مهاباد پیامی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:حادثه تروریستی شهرستان مهاباد درنخستین روز از هفته دفاع مقدس یکی دیگر از توطئه های دشمنان نظام در تفرقه افکنی بین مسلمانان است ، این حادثه نشان داد که دشمنان ایران اسلامی توان دیدن اقتدار و صلابت نیروهای مردمی و مسلح ایران را ندارند و از این رو برای انهدام این همبستگی از کشتن انسانهای بی گناه دریغ نمی کنند ولی مسلم است که اینگونه دشمنی ها نتنیجه ای جز سرافکندگی برای آنان و سرافرازی برای ملت شریف ایران در پی ندارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است : دست نشاندگان و تربیت یافتگان استکبار بدانند که مردم مسلمان ایران اسلامی و شهرستان مهاباد با پیروی از خط امام راحل (ره) و رهبر خردمند و آگاه ایران اسلامی راه وحدت و یکپارچگی را دنبال و با قدرت در مقابل توطئه های بیگانگان ایستادگی می کنند و با هوشیاری و بیداری کامل هر نوع توطئه دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد،بی شک کسانی که موجب این اقدام ناجوانمردانه شده اند از اسلام خارج و هر مسلمان آزاده ای از آنان بیزار است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد از مصدومان فاجعه تروریستی دیروز عیادت و دلجویی کرد.

سرتیپ حیدری دراین دیداربا محکوم کردن این فاجعه شوم تروریستی تأکید کرد مسببان این اقدام بطور قطع به سزای عمل بیشرمانه خود خواهند رسید.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افرادی که زنان و کودکان بی گناه را در این عمل تروریستی هدف قرارداده اند در اولین فرصت شناسایی و مجازات خواهند شد.

امیر سرتیپ حیدری افزود: مردم غیورکرد در 8 سال دفاع مقدس همواره در صف اول دفاع از ایران اسلامی بوده اند و امروز نیز دشمنان کور دل با این اقدامات مذبوحانه هدفی جز بر هم زدن وحدت اقوام و مذاهب در سر نمی‌پرورانند.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از عیادت از مصدومان در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه تروریستی در مسجد محمد رسول الله کوی 22 بهمن مهاباد حضور یافت

کد خبر 116718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز