مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر شورای عالی ترافیک با اعلام شروع بررسی‌ها در مورد تغییر ساعت کاری ادارات، گفت: به نظر می‌رسد نیم ساعت تغییر ساعت کار ادارات دولتی و استفاده از دورکاری در کاهش ترافیک عصرگاهی پایتخت بسیار تاثیرگذار است.

ترافیک

 سید مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با احتمال تغییر ساعت کاری ادارات برای کاهش ترافیک عصرگاهی پایتخت، خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی برای ترافیک عصرگاهی گرفته نشده و موضوع کاهش ساعات کاری ادارات برای تاثیرگذاری در ترافیک عصرگاهی باید در جلسات متعدد مشترک بین شورای عالی و شهرداری تهران مورد بررسی قرار گیرد.

 شفیعی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ترافیک عصرگاهی نسبت به قبل پنج درصد افزایش داشته است و در برخی از نقاط شهر نیز گره‌های ترافیکی قابل توجهی داریم.

 وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد ضرورت اجرایی کردن دورکاری در ادارات دولتی، عنوان کرد: به نظر می‌رسد نیم ساعت تغییر ساعت کار ادارات دولتی و استفاده از دورکاری در کاهش ترافیک عصرگاهی بسیار تاثیرگذار است، اما این موضوع باید مورد مطالعه مشترک شهرداری تهران و در نهایت شورای عالی ترافیک قرار گیرد.

 دبیر شورای عالی ترافیک در خاتمه با اشاره به شروع مطالعه این موضوع در شهرداری تهران، تصریح کرد: نتایج بررسی‌ها در مورد دورکاری در ارتباط مستقیم با تغییر ساعت کاری ادارات و در نتیجه ترافیک عصرگاهی دارد و ما منتظر ارائه گزارش و بررسی‌های شهرداری تهران در این رابطه هستیم.

کد خبر 120697
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز