شنبه ۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از راه‌اندازی بورس همراه خبر داد و گفت: نرم افزار بورس همراه قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را دارد و با نصب این نرم افزار اطلاعات لحظه‌ای بازار، شرکتها و تمام اتفاقات بازار سرمایه قابل رصد کردن است.

علی صالح آبادی

علی صالح آبادی در گفتگو با مهر با اشاره به راه اندازی بورس همراه، در مورد سازو کار این بورس گفت: نرم افزار بورس همراه قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را دارد و با نصب این نرم افزار اطلاعات لحظه ای بازار، شرکتها و تمام اتفاقات بازار سرمایه قابل رصد کردن است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: فردی که دارای چنین نرم افزاری در تلفن همراه خود است، می توانند مانند کسی که از اینترنت و کامپیوتر برای رصد بازار استفاده می کند و یا در بازار حضور فیزیکی دارد، از تمام وقایع بازار مطلع شود.

وی عنوان کرد: این فرد می تواند تصمیمات سرمایه گذاری خود را در هر نقطه و مسیری اتخاذ کند، حتی می تواند برای خود هشدارهایی را در سیستم تعریف کند.

صالح آبادی ادامه داد: در این حالت اگر قیمت یک سهم از حد خاصی که فرد برای آن تعریف کرده است فراتر برود، این نرم افزار هشدار لازم را می دهد و اطلاع رسانی کند که مثلا سهم مورد نظر به قیمتی که توسط فرد تعیین شده بود، رسیده است تا فرد بر اساس آن تصمیم گیری نماید.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: این نرم افزار این امکان را برای مردم فراهم می کند که بتوانند به سادگی در جریان اطلاعات بازار به صورت لحظه ای قرار گیرند.

وی ایجاد این ابزار را باعث سهولت کار برای سرمایه گذاران در جامعه و افزایش جاذبه های بازار سرمایه برای مردم دانست و بیان کرد: این حق سرمایه گذار است که بداند چه اتفاقاتی در جامعه رخ می دهد، لذا با این نرم افزار می تواند همواره در جریان مسائل بازار باشد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین ایجاد بورس همراه را باعث جذب سرمایه گذاران جدید در بازار سرمایه کشور عنوان کرد.

کد خبر 123974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز