همشهری آنلاین: بخش همایش علمی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با حضور استادانی از ایران و سایر کشورهای جهان روزهای 25 و 26 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا ، همایش علمی یکی از بخش‌های سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است که در روزهای یاد شده در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش که با حضور استادانی از ایران و دیگر کشورها برگزار می‌شود، مهمانان و صاحبنظران خارجی پیرامون موضوع «خلاقیت در هنر» سخنرانی خواهند کرد.

کارشناسان و پژوهشگران ایرانی هم درباره محورهای همایش همچون بررسی تحولات و چالش‌های پیش روی هنر معاصر ایران، تحلیل و بررسی آثار برجسته و ارزشمند هنری و هنرمندان معاصر و ... سخنرانی خواهند داشت.

همچنین در روز دوم این همایش میزگردی هم درباره موضوع هنر های تجسمی معاصر ایران برگزار می شود.

در بخش مسابقه این همایش نیز ، مقالات ارسال شده در حال داوری است و برگزیدگان آن همراه با سایر منتخبین سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیر خواهند شد.

عبدالمجید حسینی راد؛ دبیر علمی بخش همایش علمی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است.

سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر 17بهمن‌ماه تا 13 اسفند‌ ماه، در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، نگارگری، عکاسی، پوستر و کاریکاتور برگزار می‌شود. همچنین هنر خیالی نگاری، هنر جدید و همایش علمی بخش‌های جنبی این پدیده هنری خواهند بود.

کد خبر 125040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز