یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شورای شهر تهران پس از سه هفته بررسی در مورد عملکرد سازمان نوسازی شهر تهران لایحه دو فوریتی انحلال این سازمان را برای بررسی بیشتر و ارائه توضیحات شهردار تهران، یک فوریتی کرد.

 به گزارش ایسنا، خسرو دانشجو در پایان جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران با اعلام این که طرح دو فوریتی "جمع‌آوری و انحلال سازمان نوسازی" تبدیل به طرح یک فوریتی شد تا در فرصت مناسب شهردار تهران توضیحات لازم را به شورا ارائه کند، اضافه کرد: درجلسه امروز( یکشنبه 4 اردیبهشت) ، معاون حقوقی شهردار تهران، توضیحاتی را در مورد سازمان نوسازی و عملکرد آن ارائه کرد و اعضا قبول کردند که طرح دو فوریتی ارائه شده برای بررسی بیشتر یک فوریتی و به کمیسیون ارائه شود.

 دانشجو با اشاره به چند هفته فرصتی که شورای شهر تهران برای بررسی وضعیت سازمان نوسازی در نظر گرفته است، گفت: شورای شهر تهران در جریان ساماندهی شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تهران اولویت کار را برای سازمان نوسازی قرار داده بود و در چند سال گذشته، بیشترین هدفگذاری را در برنامه‌های نوسازی پیش‌بینی کرد، اما تاکنون نتایج لازم را از این همه توجه نگرفته است.

در نهایت قرار شد، در جلسه‌ای دیگر که با حضور شهردار تهران برگزار می‌شود، موضوع انحلال سازمان نوسازی و واگذاری مسئولیت‌های آن به شهرداری‌های مناطق و معاونت شهرسازی مورد بررسی قرار گیرد.

 سخنگوی شورای شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: در ابتدای جلسه امروز، حسین محمد پورزرندی ـ معاون مالی شهردار تهران ـ توضیحاتی را در مورد فعالیت شرکت ارتباطات شهر تهران ارائه کرد و موضوع مرتبط با ساماندهی دکل‌های مخابراتی نیز مطرح شد.

 وی افزود: پس از ارائه این توضیحات، اعضای شورا دلایل نگرانی خود را در مورد دکل‌های مخابراتی از منظر سلامت شهروندان مطرح کردند و قرار شد، تعداد آیتم‌های مخابراتی کم و در صورت امکان با هم تجمیع شوند.

کد خبر 133250
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز