دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

گروه حوادث: مرد شیاد با راه‌اندازی کارگاه غیرقانونی، ضایعات گوشتی را جمع‌آوری کرده و از آنها برای تهیه همبرگر، ژامبون و گوشت چرخ‌کرده بسته‌بندی‌شده استفاده می‌کرد.

سرهنگ سید احمد میری- فرمانده انتظامی شهرستان ورامین‌- در توضیح این خبر گفت: چندی قبل کارآگاهان اداره آگاهی این شهرستان با گزارش‌های مردمی در جریان فعالیت یک کارگاه تولید فراورده‌های گوشتی غیرمجاز قرار گرفتند و با توجه به حساسیت ماجرا، اقدامات گسترده‌ای را در این باره آغاز کردند.ماموران با تشدید ایستگاه‌های ایست و بازرسی و کنترل نامحسوس در محدوده کارگاه مورد نظر، در ساعت 3 بامداد یکشنبه گذشته به یک دستگاه خودروی نیسان که حامل بار ضایعات خودرو بود و قصد خارج شدن از کارگاه مورد نظر را داشت، مظنون شدند و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ میری ادامه داد: با متوقف کردن خودروی نیسان، ماموران به بازرسی داخل آن پرداختند و در زیر بار ضایعات1700 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی را که در بسته‌های 15 کیلویی به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. بعد از دستگیری راننده و با هماهنگی قضایی، در بازرسی کارگاه مورد نظر مشخص شد که در این محل، فراورده‌های گوشتی غیرمجاز تولید می‌شده است، علاوه بر این 5 هزار کیلوگرم گوشت غیربهداشتی، مقدار زیادی اسکلت مرغ و یک‌دستگاه چرخ گوشت بزرگ کشف و کارگاه مورد نظر پلمب شد.

فرمانده انتظامی ورامین افزود:پس از پلمب شدن کارگاه، 5 نفر کارگر به همراه مالک کارگاه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شدند. فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در بازجویی‌ها به جمع‌آوری ضایعات فراورده‌های گوشتی و چرخ و خمیرکردن آنها جهت استفاده در همبرگر، ژامبون و همچنین بسته‌بندی گوشت چرخ‌کرده غیربهداشتی و فروش آنها در بازار اعتراف کرد. بر پایه این گزارش با هماهنگی سازمان دامپزشکی ورامین گوشت‌های غیربهداشتی معدوم ومتهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 133389

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز