پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان به تساوی رضایت دادند.

تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان به تساوی رضایت دادند.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان از هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت 20:25 امشب در ورزشگاه آزادی و در حضور 15 هزار هوادار برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار برای پرسپولیسی ها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که با توجه به توقف استقلال و ذوب آهن برابر حریفان ؛ سرخ پوشان تهرانی با کسب 3امتیاز می توانند شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دهند.

مسی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و با ایجاد چند موفعیت نصفه و نیمه چند خطر را روی دروازه پرسپولیس به وجود آوردند. در ادامه کار سرخپوشان بر توپ و میدان احاطه پیدا کردند و توسط هادی نوروزی در دقیقه 19 بهترین موقعیت را به وجود آوردند که این فرصت از دست رفت.

از دقیقه 20 به بعد دوباره مس کرمان بازی را در دست گرفت. سفید و نارنجی‌پوشان کرمانی توسط ادینهو، بازیکن زهردار برزیلی با چند شوت دروازه پرسپولیس را هدف قرار دادند که این شوت‌ها نیز راه به جایی نبرد.

در دقیقه 30 محمد منصوری برای پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی ضربه‌ای را نواخت که با کمترین فاصله راهی اوت شد.

شاگردان دایی که در حسرت رسیدن به گل تقلا می‌کردند در دقیقه 39 می‌توانستند در بهترین موقعیت بازی را به سود خود کنند. هادی نوروزی در این دقیقه روی فراری که انجام داد در موقعیتی تک به تک بهترین فرصت پرسپولیس برای رسیدن به گل را از دست داد و توپ را به بالای درووازه فرستاد. محمد منصوری نیز در دقیقه 45 یک فرصت خوب دیگر را از دست داد تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

مهردادپولادی و میلاد فخرالدینی از مس کرمان و هادی نوروزی از پرسپولیس درنیمه نخست با کارت زرد علیرضا فغانی داور مسابقه جریمه شدند .

در نیمه دوم که بابرتری مسی ها همراه بود دو تیم نتوانستند گلی را به ثمررسانده تا به تساوی رضایت دهند

کد خبر 133650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز