همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات کشور سوم دی را زمان آغاز به کار هیأت‌های اجرایی عنوان کرد و از مسئولان برگزاری انتخابات سراسر کشور خواست تا در برگزاری انتخابات رعایت تقوا و امانت‌داری را داشته باشند.

سید صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات که صبح امروز سه‎شنبه در همایش یک‎روزه معاونین و مدیران کل سیاسی استانداری‌های سراسر کشور سخن می‌گفت، اعلام کرد که زمان ثبت‎نام نامزدهای مجلس نهم و نیز آغاز کار هیأت‌های اجرایی از تاریخ سوم دی ماه است.

وی با بیان اینکه مسئولان ستاد در استان‌ها، معاونان سیاسی استانداری‌ها هستند، از آنان خواست در برگزاری انتخابات به رعایت تقوا و امانت‌داری دقت کافی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، مرتضوی با تاکید بر اینکه انتخابات همواره از عوامل قوام‌دهنده نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و نماد و مظهر جمهوریت نظام است، گفت: همواره در 32 سال گذشته انتخابات برگ برنده جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان نظام بوده است.

وی افزود: بحث امانت‌داری مهم‌ترین عاملی است که باید همواره درباره انتخابات مختلف سرلوحه کار قرار گیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند، در جمهوری اسلامی ایران همواره انتخابات مختلف در اوج صحت و سلامت برگزار شده، زیرا سازوکارهای پیش‎بینی شده در قانون اساسی راه تخلف را بر همگان بسته است.

 

کد خبر 136986
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز