مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه کرایه مترو 16 تومان افزایش یافته است، گفت : مترو زیر نظر شهرداری است و نرخ کرایه هم به میزان افزایش نرخ برق افزایش یافته است.

مترو

به گزارش واحد مرکزی خبر، تشکری هاشمی در مصاحبه با رادیو گفتگو افزود: به ازای هر مسافر 16 تومان افزایش هزینه برق داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: این افزایش در مورد بلیت تک سفره است و چون بناست کمتر استفاده شود، به دلیل هزینه‌هایی که ایجاد می‌کند به نرخ 250 تومان رسیده‌، اما نرخ کرایه دو نفره تغییر نکرده است.

وی در تشریح قیمت نهایی بلیت اتوبوس شهری هم گفت: در بخش اتوبوسرانی برابر تدبیر شورای اسلامی شهر تهران به ازای هر بلیت 17 تومان افزایش قیمت داریم و این افزایش در بخش خصوصی 25 تومان است.

تشکری هاشمی درباره پیش بینی صورت گرفته برای مسیرهای طولانی گفت: برای مسیرهای طولانی خطوط نیمه راه تعریف کرده‌ایم و کسانی که نمی‌خواهند تمام مسیر را بروند، از نیمه مسیر استفاده می‌کنند و کرایه کمتری بدهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از آذرماه، نرخ سوخت واقعی شده است، گفت: مهمترین هزینه‌های بخش حمل و نقل، سوخت و نرخ آن است و نرخ تورم نیز تاثیر دارد.

تشکری هاشمی افزود: شورای اسلامی شهر تهران و وزرات کشور و برخی دستگاه‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند و این تغییرات به مدت 5 ماه متوقف شد تا برای تغییر نرخ، بررسی مناسبی صورت گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت‌: یارانه‌ای که شهرداری تهران و دولت می‌دهد، از قیمت تمام شده هزینه مسافرت داخل شهری هر مسافر کم و کرایه محاسبه می‌شود.

کد خبر 138815
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز