مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: فرحناز قندفروش، مشاور استاندار تهران از موافقت به دست آمده از راه اندازی دبیرخانه بین‌المللی جشنواره سرزمین من خبر داد.

 وی همچنین گفت: به دنبال اصرار و استقبال کارمندان زن برای طراحی لباس‌های مناسب مخصوص ادارات، به دنبال برگزاری نمایشگاه لباس زنان شاغل هستیم.

مشاور استاندار تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید بیش از 4 هزار نفر از بانوان تهرانی از نمایش زنده لباس بانوان تصریح کرد: امیدواریم در اردیبهشت 86 بتوانیم نمایشگاه لباس زنان کارمند را برگزار کنیم.

وی با تاکید بر این که لباس کارمندان باید از ارباب رجوع مجزا باشد و بهتر است که مدیران ادارات به دنبال استفاده از طرح‌های ارائه شده در جشنواره برای کارمندان زن خود باشند، افزود: استقبال بی‌نظیر و تقاضاهای متعدد برای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نشان داد که مسئله لباس بانوان تا چه اندازه مغفول مانده است.

مشاور استاندار تهران با اشاره به 400 درخواست ارائه شده به دبیرخانه این جشنواره از سوی تولیدکنندگان داخلی لباس، افزود: با همکاری معاونت اجتماعی -فرهنگی شهرداری تهران به زودی 2 فروشگاه لباس مخصوص بانوان به نام «زنان سرزمین من» برگزار می‌شود.

به گفته وی یک سانس از این نمایشگاه برای خانم‌های سفرا برگزار شد که همه آنان از شرکت کشورهای خود در سومین جشنواره لباس در تابستان، استقبال کردند.

وی افزود :برگزاری نمایشگاه لباس ویژه دختران جوان، کودکان و خردسالان از دیگر تقاضاهای ارائه شده به دبیرخانه جشنواره است.

قندفروش، هزینه برگزاری این جشنواره را30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود:  برگزاری نمایش زنده لباس هیچ اشکال شرعی ندارد و حتی برگزاری آن مورد تایید کلیه مسئولان نیز بوده است و به دنبال برگزاری فصلی نمایش زنده لباس هستیم.

مشاور استاندار تهران در امور بانوان از اعلام فراخوان برگزاری جشنواره بین‌المللی زنان سرزمین من در بهمن 85 خبر داد و گفت: کشورهای اسلامی که تمایل به شرکت در این جشنواره دارند و از فراخوان آن نیز توسط رایزن‌های فرهنگی مطلع خواهند شد، سه ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان استقبال بالای بانوان از این نمایشگاه را بهترین پاسخ به رسانه‌های منتقد این جشنواره دانست.

کد خبر 13884

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز