سه‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

فرمانده پلیس راه کشور گفت: رانندگانی که اقدام به تخلفات غیرحادثه‌ساز در جاده‌های کشور کنند خودرو آنها به صورت ساعتی در کنار جاده توقیف خواهد شد.

پلیس

سرهنگ محمدرضا مهماندار افزود: همچنین در طرح تابستانی امسال خودروهایی که 2تخلف حادثه‌ساز را به صورت همزمان انجام دهند تا 72ساعت توقیف می‌شوند. همچنین پلیس طرح ویژه‌ای را برای برخورد با سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ اجرا می‌کند.
وی در خصوص تمهیدات پلیس راه برای اجرای طرح گفت: طرح تابستانی امسال از اول تیر تا 3مهر در جاده‌ها و شهرهای کشور به ویژه استان‌های مسافرپذیر اجرا می‌شود. با هماهنگی سازمان راهداری، شهرداری‌ها و امداد و نجات هلال‌احمر افزایش 10درصدی تجهیزات و نیروی انسانی را نسبت به سال گذشته شاهد خواهیم بود.

سرهنگ مهماندار تصریح کرد: در طرح تابستانی امسال 300تیم کنترل نامحسوس در جاده‌ها حضور دارند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 30 درصدی را شاهد هستیم. همچنین تیم‌های گشت آشکار با افزایش 25درصدی به 2هزار و 500تیم رسید. ضمن اینکه در طرح امسال یک‌هزار و 600دستگاه دوربین، سرعت و تخلفات رانندگان را ثبت خواهند کرد. این در حالی است که 10هزار و 500نیروی پلیس در طرح تابستانی شرکت دارند.

کد خبر 138982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز