همشهری آنلاین: فیلم اکشن و مهیج "تغییرشکل دهندگان 3" با 231 میلیون دلار فروش در سینماهای "ایمکس" برای سازندگانش رکورد زد.

تغییر شکل دهندگان

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم "تغییرشکل دهندگان 3"محصول کمپانی "پارامونت" روز جمعه گذشته نیز فروش 33 میلیون دلاری در حدود 4000 سالن سینما های آمریکا به دست آورد تا در رتبه اول پرفروش‌ترین‌های سینمای این کشور بایستد.

سومین قسمت از سری فیلم‌های "تغییرشکل دهندگان" با عنوان فرعی "تاریکی ماه" هم‌اکنون رکورد فروش آغازین سال 2011 سینمای آمریکا را در اختیار دارد.

این فیلم روز پنج‌شنبه فروش بیش از 37 میلیون دلار را در سینماهای آمریکا به ‌دست آورد تا بیشترین فروش آغازین یک فیلم در سال 2011 را به خود اختصاص دهد.

"تغییرشکل دهندگان؛ تاریکی ماه" به کارگردانی "مایکل بی" تاکنون به فروش جهانی 70 میلیون دلار رسیده است.

"مگان فاکس" و "شیا لبوف" دراین قسمت جدید نقش‌آفرینی داشته‌اند و "استیون اسپیلبرگ" نیز همچون دو قسمت قبلی در تولید این فیلم مشارکت داشت.

دو قسمت قبلی فیلم‌های "تغییر شکل دهندگان" مجموع فروش جهانی یک و نیم میلیارد دلار را به ثبت رساند. "جیمز فری" خالق آثاری چون "یک میلیون قطعه کوچک" نگارش فیلم‌نامه قسمت جدید را برعهده داشته است.

داستان قسمت اول "تغییر شکل‌دهندگان" درباره نوجوانی با بازی "لابوف" بود که در خلال مبارزه‌ای بین دو گروه از روبات‌های فضایی قرار می‌گیرد.

او نقشه‌ای دارد که روبات‌های دشمن می‌خواهند با به دست آوردن آن، سلطه خود را بر کره زمین تحمیل کنند.

"مایکل بی" کارگردانی قسمت دوم فیلم "تغییر شکل‌دهندگان" را نیز برعهده داشت.

داستان فیلم سومین بخش این مجموعه اکشن به حضور نه بیگانه غیرزمینی در یک دبیرستان زمینی می‌پردازد.

سیاره بیگانگان پس از یک تهاجم توسط دشمنان فضایی نابود شده است. "شیا لا بیوف" بازیگر فعلی و نسخه دوم این فیلم در مصاحبه با راپ پذیرفت که "تغییر شکل دهندگان 2" فیلمی کاملا خارج از کنترل بود.

این درحالی است که وی نسخه اخیر فیلم را امیدوارکننده می‌داند، هنوز نقش تودیک و روند رویدادهای داستان فیلم اخیر "مایکل بی" در سایه‌ای از ابهام قرار دارد.

لابیوف در ادامه گفت: "تغییر شکل‌دهندگان 2" از ظرایف نسخه اول این فیلم بی‌بهره بود و همین موضوع تماشای فیلم اول را لذت ‌بخش‌تر می‌کند.

وی در ادامه توضیح می‌دهد: نسخه دوم فیلم مرا متأثر نمی‌کند. این فیلم بر پایه صحنه‌های خشونت‌آمیز ساخته شده و درون مایه اصلی خود را از دست داده بود.

ما قصد داشتیم فیلمی بزرگ بسازیم بنابراین صحنه‌های زیادی از نبرد روبات‌ها را به نمایش درآوردیم. اگرچه وقایع فیلمی مانند "تغییر شکل‌دهندگان" ارتباط مستقیم با بودجه فیلم دارد.

در سیاره "سابرتون" روبات‌هایی زندگی می‌کنند که به‌راحتی می‌توانند تغییر شکل داده و اعضای بدن خود را به هرصورتی در بیاورند.

"تغییر شکل‌دهندگان" که قدرت تبدیل شکل خود به اتومبیل، کشتی، هواپیما و حتی انسان را دارند، شروع به اجرای طرحی دستیابی به منابع انرژی کره زمین می‌کنند و جنگ بزرگی در می‌گیرد.

نسخه اول فیلم علمی تخیلی "تغییر شکل دهندگان" محصول سال 2007 توانست رکورد "مرد عنکبوتی" را در فروش شکست دهد.

 

کد خبر 139642

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز