حمید استیلی پرسپولیس را به اردوی ترکیه برده و امیدوار است که تیمش را در این فصل به قهرمانی لیگ برساند. این در حالی است که او در این اردو تنها 15 بازیکن در اختیار دارد.

حمید استیلی

استیلی که به‌عنوان دستیار افشین قطبی سابقه قهرمانی در لیگ را دارد در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس قبل از بازی دیشب مقابل قونیه اسپورحرف ‌‌زد.

  • چرا فقط با 15 بازیکن به ترکیه سفر کردید؟

یکی از مشکلات ما این است که کامل نیستیم ولی با این حال این اردو را مثبت ارزیابی می‌کنم چرا که در اینجا چند بازیکن خارجی را مورد آزمایش قرار می‌دهیم و 2 بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

  • قبول دارید هواداران دیگر به قهرمانی در جام حذفی راضی نمی‌شوند؟

نمی‌توانیم جام حذفی را با لیگ مقایسه کنیم. امروز توقع هواداران بالاست و باید قهرمان لیگ شویم.

  • خیلی‌ها متظر پاسخ صریح شما هستند ؛آیا‌ نمی‌خواستید ‌دایی در پرسپولیس باشد؟

من همیشه برای او آرزوی موفقیت کردم. یک ماه پیش‌ کمیته فنی تشخیص داد دایی بماند و من به او تبریک گفتم اما فردایش شرایط تغییر کرد و من سرمربی شدم.من در عمل نشان دادم مسائل اخلاقی را رعایت کردم و دوست نداشتم دایی زمین بخورد و من جای او را بگیرم. اگر امروز سرمربی پرسپولیس هستم به این خاطر است که استحقاقش را دارم. این را می‌توانید از لحاظ فنی در زمان حضورم در بوشهر ببینید.

  • بهتر نبود شیث رضایی را به پرسپولیس نمی‌آوردید؟

شیث قطعا اشتباهاتی داشته و من هم با او حرف زدم. ضمن اینکه پرسپولیس با او قرارداد داشت و ما نمی‌توانستیم یکطرفه عمل کنیم. اعتقاد من این است که انسان‌ها می‌توانند تغییر کنند.

  • مهدی مهدوی‌کیا هم از اینکه شما به او پاسخ مناسبی ندادید ناراحت است.

من نمی‌خواستم او را ناراحت کنم. مهدوی‌کیا همیشه پرسپولیسی است و امیدوارم سال دیگر در کنار ما باشد.

  • کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن که همیشه مدعی هستند اما فکر می‌کنم تراکتور با مربیگری قلعه‌نویی بتواند به مدعیان بپیوندد. مس کرمان هم از همه لحاظ عالی کار کرده و می‌تواند موفق شود. استقلال تغییرات زیادی داشته اما توانسته مهره‌های خوبی را در خط دفاع و دروازه جذب کند و مثل سال گذشته خط حمله زهرداری دارد.

کد خبر 140949
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز