مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: زندگی درخانه‌‌های متفاوت و عجیب رویای افراد خاص و متفاوت است.

خانه های عجیب

زندگی در یک خانه خوب، راحت و بزرگ آرزوی خیلی‌ها است. ولی گاهی ماجرا کمی متفاوت می‌شود. ماجرای افرادی که رویای زندگی در جاهای عجیب و غریب را دارند که تصورش هم به ذهن ما نمی‌رسد.

با وجود این زندگی به زیبایی در آن خانه‌های عجیب جریان دارد... ببینید!

خانه بیلبوردی

آیا به بیلبوردها که تعدادشان کم هم نیست، نگاه کرده‌اید؟ تعدادی از آنها به جای اینکه تبلیغات رنگارنگ داشته باشند، خالی و بی استفاده هستند.

فکرش را بکنید، این بیلبورد که جز مزاحمت هیچ فایده دیگری ندارد به آپارتمانی برای زندگی فردی تبدیل شود. عجیب نیست؟!

بله این ایده ای است که دست کم یک نفر آن را امتحان کرده است و از این امتحان هم ضرری نکرده است.

 

خانه‌های عجیب

 
خانه‌ متحرک یا رونده

ما به دوستداران محیط زیست و افرادی که عاشق تنوع و سفر هستند، پیشنهاد زندگی در خانه متحرک را می کنیم.

طراحی این خانه متحرک به گونه‌ای است که با گرفتن و استفاده انرژی از محیط اطراف یعنی خورشید، باد و... زندگی را برای ساکنان آن آسان می‌کند.

وجود توربین‌های بادی کوچک، سیستم جمع آوری کننده آب باران و گرم کردن آب با استفاده از نور خورشید از جمله خدماتی است که این خانه متحرک به صاحبان خود ارائه می‌دهد.

با زندگی در چنین خانه‌ی علاوه بر اینکه به محیط زیست آسیب کمتری می‌زنید، بلکه‌ می‌توانید، زندگی کوچ نشینی را هم تجربه کنید.

 

خانه‌های عجیب

 

خانه زیر یک چمنزار

شاید در نگاه اول این خانه چندان دل نشین و خوشایند به نظر نیایید. چرا که جایی بدون سقف، صخره‌ای با بادهای سرد نمی‌تواند، مکان و خانه مناسبی برای زندگی باشد.

شاید با این شرایط چنین جایی آخرین گزینه شما برای انتخاب خانه باشد، ولی صاحب آن تفکری متفاوت با شما دارد.

خانه‌ای که او برای زندگی انتخاب کرده شاید غیر معمول به نظر برسد، ولی این خانه طوری ساخته شده که با محیط اطرافش کاملا سازگار و هماهنگ است.

 

خانه‌های عجیب- خانه

 

مخزن آب مسکونی

این برج که متفاوت با سایر همتایانش به نظر می رسد، خانه ای سه طبقه با ارتفاع 85 فوت است. این خانه در واقع بازسازی ماکت تاریخی یک برج مخزن آب است.

مدور بودن این مخزن آب مسکونی، منظره‌ای بی‌نظیر برای آن فراهم کرده است. اقیانوس آرام، بندر هانینگتون و رود سان گابریل را می توان از داخل این خانه مخزنی عجیب تماشا کرد.

 

خانه‌های عجیب

 

خانه‌ی روی پل

این خانه نامی رویایی برای خودش دارد.خانه‌ی روی پل!!! این خانه متعلق به یک معمار ماجراجو با  معماری و نقشه ماجراجویانه است.

زندگی در این خانه که دور تا دورش را سرسبزی فرا گرفته چالش های خاص خود را دارد. سقف این خانه منحصر به فرد بتنی، کف آن پوشیده از نی و دیوارهایش شیشه ای هستند. اگه دوست دارید یکی از این خانه ‌ها بخرید، باید بدانید ارزش این خانه کوچک اما دل باز و چشم نواز 175 هزار دلار است.

 

خانه‌های عجیب- خانه

 

 هواپیمای مسکونی

خانه‌ی که در تصویر می‌بینید، منزل شخصی نیست. بلکه یک آپارتمان هتل در کشور کاستاریکا است. این هتل آپارتمان حاصل باز‌ سازی یا باز آفرینی بدنه یک هواپیمای بوئینگ 727 ساخت سال 1965 است.

امکانات این هواپیمای مسکونی برای زندگی کامل است. چرا که معمار آن، خانه‌ی دو اتاق خوابه با  همه نوع امکانات ساخته و تحویل داده است.

 

خانه‌های عجیب- خانه

کد خبر 141482
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز