معاون امور مشمولان و معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: یکی از فرزندان یا برادران آزادگان سرافرازی که کمتر از 3سال در اسارت بوده‌اند، به ازای هر سال اسارت از 6 ماه کسر خدمت بهره‌مند می‌شوند.

سرباز

سرهنگ محمدرضا اکبرحلوایی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: یکی از فرزندان یا یکی از برادران آزادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود. وی یادآور شد: درصورتی که یکی از فرزندان آزادگان با بیش از 3سال سابقه اسارت از معافیت استفاده اما فوت کرده یا مهاجرت کرده باشد و تا پایان سال 89 نزد خانواده‌اش نباشد، فرزند دوم این آزاده نیز از خدمت دوره ضرورت، معاف می‌شود. سرهنگ حلوایی در تشریح مهاجرت اظهار داشت: منظور از مهاجرت فرزند آزاده، سکونت وی در خارج از حوزه استحفاظی فرمانداری شهرستان محل سکونت خانواده آزاده (پدر یا مادر) است.

معاون امور مشمولان و معافیت‌ها، درخصوص آزادگانی که مدت اسارت آنان کمتر از 3 سال است، گفت: یکی از فرزندان یا برادران این عزیزان، به ازای هر یک سال اسارت از 6ماه کسر خدمت بهره‌مند خواهند شد. وی تصریح کرد: فرزند یا برادر آزادگانی که سابقه اسارتشان کمتر از یکسال باشد، از امتیاز کسر خدمت بهره‌مند نمی‌شود.

کد خبر 142231
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز