یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

با گذشت بیش از 2 سال از زندگی نباتی صبا کوچولو در شیراز، پزشکان نسبت به بهبود او اظهار امیدواری کردند.

صبا

به گزارش مهر، پدر صبا درباره حادثه‌ای که برای دخترش اتفاق افتاده می‌گوید: بهمن سال 86 بود و صبا دوره پیش دبستانی را می‌گذراند. همان موقع بود که سردردهای دخترم شروع شد و ما درمان او را آغاز کردیم. ابتدا با تشخیص اشتباه پزشک که می‌گفت سینوزیت است، زمانی از دست رفت. چون سردردها ادامه داشت و کم‌کم انحراف چشم هم به آن اضافه شد، بیشتر پیگیر شدیم تا اینکه چند روز بعد متوجه بیماری فرزندمان شدیم که به گفته پزشکان، او دچار تومور مخچه بود و باید سریعا عمل می‌شد.

او ادامه می‌دهد: دخترم 9 بهمن تحت عمل جراحی قرار گرفت و شانت مغزی برای او گذاشته شد و چند روز بعد هم عمل تومور صورت گرفت که دکتر جراح خیلی راضی بود. به‌دنبال این عمل، دخترم از بیمارستان مرخص شد اما بعد از چند روز برای انجام عمل‌های دیگر، دوباره بستری شد و این عمل‌ها چندین بار تکرار شد تا اینکه یک روز صبح از بیمارستان با ما تماس گرفتند و خواستند هر چه زودتر خودمان را به آنجا برسانیم. وقتی به بیمارستان رسیدیم، او به کما رفته بود. بعد از گذشت یک روز، صبا از کما خارج شد و ضریب هوشش از 3 به 5 رسید و از همان زمان در حالت زندگی نباتی است.

ما هم او را از بیمارستان مرخص کردیم و حالا در خانه به‌صورت 24 ساعته از او نگهداری می‌کنیم و پس از گذشت 2 سال و 2 ماه از زمانی که او به خانه آمده، بنا به تأیید پزشک، او از زندگی نباتی خارج شده و امید به بهبودش است.وی می‌گوید: بعد از این حادثه ما از کادر درمان شکایت کردیم ولی تاکنون جواب قانع‌کننده‌ای دریافت نکرده‌ایم و به خیلی از مقامات نیز نامه‌نگاری کرده و وضعیت‌مان را شرح داده‌ایم ولی توجهی نمی‌شود. حتی با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور نگهداری از دخترم، یکسال پیش مجبور به فروش کلیه‌ام شدم و مبالغ زیادی هم طی این مدت مقروض شدم اما با این حال به نگهداری از دخترم ادامه می‌دهم و امیدوارم هر چه زودتر او بهبود یابد.

کد خبر 142461
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز