چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۱
۰ نفر

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

 درصورتی‌که دانشگاه پیام نور در سیاست‌های خود تجدیدنظر نکند، مدرک این دانشگاه در مجلس بررسی خواهد شد تا مدرک ورودی‌های 90 به بعد به‌عنوان مدرک معادل محسوب شود.
علی عباسپور تهرانی‌فرد اظهار داشت: در پذیرش دانشجویان امسال، دانشگاه پیام نور قریب به 70 درصد ظرفیت پذیرش خود را در رشته‌های فنی و مهندسی افزایش داده؛ یعنی ظرفیت از 80 هزار نفر به بیش از 136 هزار نفر رسیده است. به گفته‌ عباسپور، افزایش ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور در حالی است که کیفیت این دانشگاه افزایش نیافته است و فاصله زیادی با کیفیت دانشگاه‌های دولتی دارد.

وی افزود: با وضعیتی که دانشگاه پیام نور دارد مدرک این دانشگاه در مورد ورودی‌های 90 به بعد را بررسی خواهیم کرد. البته این امر عطف به ماسبق و شامل دانشجویانی که پیش از این به این دانشگاه وارد شده‌اند، نمی‌شود.

در پی این اظهارات، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه مدارک دانشگاه معتبر است، گفت: این موضوع یک اظهارنظر شخصی است و مبنایی ندارد. معتمدی درخصوص امکان معادل‌شدن مدرک دانشگاه پیام نور، تاکید کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و دانشگاه پیام نور نه‌تنها زیر نظر وزارت علوم است بلکه مدارکش همیشه معتبر است.

کد خبر 142790
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز