چهارشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سه ماه پس از عرضه تلفن هوشمند گالکسی اس 2، شرکت سامسونگ اعلام کرد که بیش از پنج میلیون دستگاه از آن در جهان فروخته شده است.

گالکسی اس 2

به گزارش ایسنا، تلفن‌های هوشمند گالکسی اس سامسونگ با استقبال چشمگیری در سراسر جهان مواجه شده و فروش گالکسی اس 2 در طول سه ماه پس از عرضه به رقم خیره‌کننده 5 میلیون دستگاه رسیده است.

وزن این تلفن هوشمند 116 گرم است و از سیستم عامل اندروید 2.3 بهره می‌برد؛ این محصول دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی و یک پردازنده دو هسته‌یی است.

هم‌چنین در صفحه نمایش آن از فن‌آوری Super AMOLED استفاده شده و یکی از دلایل فروش استثنایی این تلفن در بازار تلفن هوشمند جهان تاخیر در عرضه نسل جدید آی فون یعنی آی فون 5 است.

گالکسی اس 2 به‌طور رسمی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شد و از جمله امکانات آن می‌توان به یک دوربین هشت مگاپیکسلی در قسمت پشت، یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت جلو و باتری با طول عمر بالا اشاره کرد.

این گوشی در مدل‌های 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی عرضه شده است. چیپ تگرا2 که یکی از جدیدترین چیپ‌های تولیدی شرکت انویدیا محسوب می‌شود، در تلفن هوشمند سامسونگ گالکسی اس2 به کار رفته است.

تگرا2 یک چیپ دو هسته‌یی است که سرعت پردازش در تلفن‌های هوشمند را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

کد خبر 144509
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز