سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: حبیب کاشانی پس از حدود 96 ساعت سکوت می‌گوید از حمید استیلی و کادر فنی پرسپولیس حمایت کامل را انجام می‌دهد و به آنها اعتقاد دارد.

 به گزارش ایسنا، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:بعد از دیدار با استقلال دو جلسه با حمید استیلی برگزار کردم و نقطه نظرات او را پیرامون نمایش پرسپولیس در دیدار با استقلال جویا شدم. استیلی نقطه نظرات خود را مطرح کرد و من هم شنیدم. از همین رو تصمیم بر این شد تا فردا (چهارشنبه) جلسه کمیته فنی باشگاه تشکیل شده و حمید استیلی مقابل اعضای این کمیته حاضر شود تا اظهارات، دلایل و نقطه نظرات خود را به اعضای محترم این کمیته اعلام کند. ما شخصا به کار حمید استیلی، اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشته و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

 وی که با روزنامه پرسپولیس مصاحبه می‌کرد در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره که امروز از سوی وزیر ورزش و جوانان اسامی آن‌ها اعلام شود، گفت: امیدوارم آقای عباسی وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان افرادی همسو در جهت منافع باشگاه پرسپولیس را به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب کند، نه مثل افرادی که در سال‌های گذشته در جهت منافع شخصی و جزیره‌ای خود عمل می‌کردند. امیدوارم این انتخاب برای پرسپولیس و خیل عظیم هوادارانش راهگشا باشد.

 در حالی که گفته می‌شد حبیب کاشانی به علت کسالت و کمر درد نتوانسته در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال شرکت داشته باشد، اما بر اساس برخی اخبار سرپرست پرسپولیس عصر دوشنبه به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفته است. باید منتظر ماند و دید با توجه به اتفا‌ق‌های رخ داده تا به امروز و پس از معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

کد خبر 146178
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز