گروه شهری: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری از 3طرح بزرگ فضای سبز در پایتخت طی مهرماه خبر داد.

park

علی محمد مختاری با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها، تحولی تازه در توسعه فضای سبز شهر پیش خواهد آمد افزود: افتتاح بوستان زنان نرگس در جنوب تهران و منطقه 18 در روز شنبه با مساحتی بالغ بر 24هکتار یکی از این طرح‌هاست که امکان استفاده از فضای تخصصی را برای زنان جنوب شهر فراهم می کند. وی افزود: سالن های استخر، سونا و بدنسازی، پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت، مهد کودک، کلینیک گل و گیاه، باغ راه، دریاچه و رینگ تندرستی ویژه بانوان از جمله قسمت هایی است که در بوستان زنان دیده شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران، ایجاد بوستان های زنان تابع شرایط و موقعیت های مکانی خاصی است که کمی توسعه این بوستان ها را سخت کرده اما با این حال شهروندان تهرانی در روزهای آتی شاهد افتتاح سومین بوستان ویژه زنان در جنوب غرب پایتخت خواهند بود.

وی در ادامه بهره‌برداری از بوستان بزرگ نیایش با مساحت 10 هکتار در شمال شرقی تهران را از دیگر طرح های آماده افتتاح این سازمان اعلام و تاکید کرد: این بوستان که در محدوده منطقه یک تهران قرار گرفته، دارای امکاناتی چون زمین فوتبال، ایستگاه تندرستی، کبوتر خانه، غرفه‌های خوداشتغالی و مسیر تردد سواره و برکه است. مختاری، افتتاح نمایشگاه گل و گیاه و جشنواره گل های داوودی را به عنوان سومین طرح فضای سبز قابل بهره برداری در مهرماه دانست و گفت: این نمایشگاه از 27 مهرماه جاری در محل بوستان گفت وگو آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 147083
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز