سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

بن: سارقی که از یک جواهرفروشی سرقت کرده بود، نام و نشانی خود را در محل سرقت جا گذاشت.

پلیس می‌گوید این زن 38‌ساله ابتدا یک مجموعه از جواهرات و ساعت ساخته شده از طلا و نقره به ارزش 13هزار و 900دلار را سرقت می‌کند اما چند لحظه پیش‌از آن و هنگامی که از مغازه‌دار می‌خواهد دستبندش را تمیز کند، نام و نشانی خود را در اختیار وی قرار می‌دهد، در حالی که در مورد این حرکت خود آینده‌نگری نمی‌کند. وی به پلیس گفته است برای اینکه حواس فروشنده را به مورد دیگری جلب کند سفارش تمیز کردن دستبند و نام و نشانی خود را به او داده است. گفتنی است وی پس از چند ساعت، بدون هیچ دردسری دستگیر شده است.

سریع‌ترین آزمایش تصادف

منچستر: طی سریع‌ترین آزمایش ایمنی، خودروی فورد با سرعت بیش از 190‌کیلومتر در ساعت به یک دیوار بتنی برخورد کرد. این خودرو به سفارش تهیه‌کننده یک برنامه تلویزیونی مرتبط با خودرو تحت این آزمایش قرار گرفت و در میان بُهت بینندگان برنامه در یک لحظه تبدیل به آهن‌پاره شد. لازم به یادآوری است که به‌طور معمول کارشناسان برای اعطای رتبه‌ایمنی به‌خودروها از سرعت 64‌کیلومتر در ساعت استفاده می‌کنند درحالی‌که در این آزمایش، سرعت خودرو سه‌برابر شده بود. برای پرتاب این خودرو که داخل آن 2مانکن چوبی نقش سرنشینان را بازی می‌کردند از یک دستگیره مکانیکی و جرثقیل استفاده شده بود.

پرواز با میخی در سر

سن‌فرانسیسکو: یک باز شکاری با وجود میخی که در سرش فرورفته است همچنان در آسمان پارکی در سن‌فرانسیسکوی آمریکا پرواز می‌کند. میخی که در سر این پرنده وجود دارد توسط یک میخکوبِ نجاری به سمت این باز شکاری شلیک شده است. اما بعد از این اتفاق بشنوید از اعضای یک گروه حمایت از حیوانات که برای یافتن فرد خاطی جایزه تعیین کرده‌اند. آنها می‌کوشند این پرنده را که چند روزی از مصدومیتش می‌گذرد به‌وسیله تله به‌دام بیندازند و درمان کنند. گفتنی است این باز که از مرگِ حتمی نجات پیدا کرده است ، همچنان به شکار ادامه می‌دهد.

نمایشگاه غذاهای عجیب

لندن: در نمایشگاه غذاهای عجیب که در لندن برگزار شد از میان بشقاب‌های حشرات و ستاره‌های دریایی، مجسمه‌شکلاتی پرنده‌ای منقرض شده ملقب به dodo بیش از بقیه جلب توجه کرد. این مجسمه که از انواع شکلات‌های رنگارنگ ساخته شده است شباهت زیادی به ظاهرِ اصلی این پرنده دارد. از سوی دیگر یک بستنی که از شیر شتر درست شده است نیز یکی دیگر از عجایب این نمایشگاه برای بازدید‌کنندگان بود. این نمایشگاه توانست 3هزار نفر را به شرق لندن بکشاند و مردم از دیدن غذاهایی مانند ستاره‌های‌دریایی، ماهی‌های مرکب و جلبک‌های دریایی که گاهی به شکل اشتها کورکنی تزئین شده بودند شگفت‌زده شدند.

کد خبر 149371
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز