در اولین مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در استان البرز از 22 واحد نمونه استانی تجلیل به عمل می آید.

استاندارد

علی سعادتی مدیرکل استاندارد البرز با اشاره به برگزاری اولین مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در این استان گفت : برگزاری این مراسم برای اولین بار در استان البرز مصادف با نامگذاری سال جهاد اقتصادی، آغاز برنامه پنجم توسعه در راستای اهداف چشم انداز 20 ساله نظام همچنین اجرای بزرگترین برنامه تحول اقتصادی کشور یعنی هدفمندشدن یارانه ها برگزار خواهد شد که مسئولیت ما را در راستای محقق شدن این اهداف بیش از پیش خواهد کرد.

شعار روز جهانی استاندارد در سال جاری با موضوع استانداردهای بین المللی - اعتمادسازی جهانی است که این شعار بیانگر این مطلب است که اعتمادسازی با رعایت استانداردها میسر می گردد.

مدیرکل استاندارد البرز با اشاره به برنامه های این اداره کل در راستای تدوین ، اجرا و نظارت بر اجرای استانداردها گفت : تدوین استاندارد ملی ، کنترل بازار از طریق نمونه برداری با اجرای طرح طاها ، کنترل ادواری وسایل توزین و سنجش ، کنترل جایگاههای سوخت ، شهربازیها ، آسانسورها ، کد گذاری مصنوعات گرانبها و ... از جمله اقداماتی است که در سطح کشور و در سطح استان البرز صورت می گیرد تا استاندارد نیز در این استان که دارای واحدهای تولیدی ، صنعتی و مراکز پژوهشی بسیاری است نهادینه شود.

سعادتی با اشاره به برگزاری اولین مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در استان البرز گفت : هدف از برگزاری این مراسم معرفی و تجلیل از واحدهای نمونه کیفی، مسئولین کنترل کیفیت و آزمایشگاه همکار در سطح استان است.

وی افزود : این همایش با حضور رییس ، معاونان و مدیران کل سازمان ملی استاندارد ایران و مقامات استانی همزمان با اعیاد قربان و غدیر در 22 آبان ماه جاری در محل تالار شهیدان نجات فلاح برگزار خواهد شد.

کد خبر 150803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز