مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از جمع‌آوری دو هزار و 100 نفر از متکدیان و کارتن‌خواب‌ها و اسکان آنها در گرمخانه‌ها طی 15 روز اخیر خبر داد.

سیدمحمدهادی ایازی عنوان کرد: با آغاز فصل سرما هر ساله بر شمار خودروهای گشت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهر تهران افزوده می‌شود که امسال نیز شاهد این افزایش در برخی مناطق که بیشتر با پدیده کارتن خواب‌ها مواجهند، بودیم.

وی افزود: تیم‌های ویژه رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در شهرداری‌های مناطق استقرار یافته و به آسیب‌هایی که متوجه کارتن‌خواب‌ها و متکدیان است، رسیدگی می‌کنند.

ایازی از راه‌اندازی گرمخانه موقت در مناطقی که بیشتر با پدیده کارتن‌خوابی مواجهند، خبرداد و یادآور شد: این ظرفیت با توجه به تشدید پدیده کارتن‌خوابی در فصل سرما ایجاد می‌شود تا علاوه بر گرمخانه‌های اصلی شهر، درصورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با اشاره به اینکه تمام اقدامات مربوط به جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها در شب، تحت نظارت شهردار شب انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده پدیده کارتن‌خوابی می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137، موضوع را گزارش دهند تا ضابطان شهرداری آنها را به گرمخانه انتقال دهند.

کد خبر 152722
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز