همشهری آنلاین: شناوری که بعداز ظهر شنبه در مسیر جزیره هرمز به بندرعباس با 22سرنشین دچار سانحه شده بود، بامداد امروز یکشنبه در منتهی الیه ساحل غربی بندرعباس پیدا شد.

ship

به گزارش همشهری‌آنلاین، با توجه به پیدا نشدن هیچیک از سرنشینان غیر از پنج سرنشین نجات یافته مرحله اول،احتمال داده می شود بیشتر مسافرین در شناور به گل نشسته، محبوس باشند.

هم اکنون بخش اعظم این شناور در زیر آب است و با توجه به شرایط جزر و مد دریا و درحال بالا آمدن آب امکان خارج کردن اجساد احتمالی تا ظهر امروز یکشنبه غیر ممکن به نظر می رسد.

لاشه شناور یادشده از ساحل بندرعباس قابل مشاهده است و هم اکنون نیز دو بالگرد با تعدادی شناور نجات و امداد در محل بوده و منتظر مساعدشدن شرایط برای انجام عملیات هستند.

 البته مدیرعامل سازمان آتش نشانی بندرعباس به مهر گفت: غواصان آتش نشانی بندرعباس جنازه 9 قربانی سانحه شناور غرق شده در حوالی بندرعباس را پیدا کردند.

آتش پاد سوم فرجام دانش افزود: آتش نشانی بندرعباس پس از اطلاع از غرق شدن یک اتوبوس دریایی در حوالی بندرعباس یک تیم غواصی به درخواست بنادر و دریانوردی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: شب گذشته یک جنازه و صبح امروز 9 جنازه توسط غواصان آتش نشانی بندرعباس از شناور غرق شده بیرون کشیده و تحویل شناورهای ناجی برای انتقال به ساحل داده‌اند.

دانش عنوان کرد: بر اساس اطلاعات اعلام شده مسافران این شناور بازنشستگان فرهنگی اهل مشهد مقدس بوده‌اند که برای گردش به هرمز مسافرت کرده بودند.

مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس افزود: پیگیری برای یافتن سایر قربانیان حادثه ادامه دارد.

شامگاه شنبه یک شناور سبک با 22 سرنشین در حوالی بندرعباس به دلیل بدی آب و هوا غرق شده است.

کد خبر 157914
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز