همشهری‌آنلاین: پرویز بیگی حبیب آبادی گفت: با توجه به نوساناتی که در بازار و قیمت سکه وجود دارد و به دلیل اینکه اسیر این نوسانات نشویم، جایزه ششمین جشنواره شعر فجر را نقدی پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ستاد خبری ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر، پرویز بیگی حبیب‌آبادی دبیر علمی این دوره از جشنواره شعر فجر در مورد جوایز برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف گفت: در ششمین دوره جشنواره شعر فجر هر کدام از 5 گروه سنتی، نیمایی، سپید، کودک و نوجوان، ترانه، سرود و تصنیف، 3 برگزیده خواهد داشت که به نفرات اول تا سوم هر گروه، به ترتیب مبلغ 10، 8 و 6 میلیون تومان اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نوساناتی که در بازار و قیمت سکه وجود دارد و به دلیل اینکه اسیر این نوسانات نشویم، جایزه را نقدی پرداخت می کنیم.

بیگی حبیب‌آبادی به سفر خارجی و چاپ یکی از آثار شعرا اشاره کرد و توضیح داد: بر طبق روال گذشته یک عنوان کتاب از هر شاعر برگزیده جشنواره با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود. همچنان که این روزها شاعران برگزیده پنجمین دوره جشنواره در سفر هند به سر می‌برند، یک سفر فرهنگی خارج از کشور هم برای برگزیدگان این دوره جشنواره در نظر گرفته شده است.

ششمین جشنواره بین المللی شعر فجر از 18 بهمن با برگزاری آیین افتتاحیه در کرمانشاه آغاز و تا اول اسفند ماه با برگزاری مراسم اختتامیه در تهران به پایان می‌رسد.

کد خبر 158742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز