هانوفر: پسربچه 4ساله آلمانی هنگام زنگ تفریح به مربی مهد گفت که می‌خواهد کیسه‌های کوچکی را که دارد بین همکلاسی‌های خود تقسیم کند.

hanover

 البته مربی او از این کار وی جلوگیری کرد زیرا با بررسی‌های وی مشخص شد که این کیسه‌ها همگی حاوی مواد‌مخدر هستند. مربی یاد‌شده به سرعت پلیس را در جریان گذاشت تا به موضوع رسیدگی کند. یکی از مقامات پلیس در این باره می‌گوید:‌ از آنجا که هنوز مشخص نیست این بسته‌ها چگونه از جیب این پسربچه سر در آورد‌ه‌اند موضوع دستگیری مجرم منتفی است اما تحقیقات برای یافتن مجرم همچنان ادامه دارد.

بارش توپ‌های ژله‌ای

لندن: ساکنان برخی مناطق انگلستان در خلال یک توفان شاهد بارش توپ‌های ژله‌ مانندی از آسمان بودند. این توپ‌ها پوسته سفتی داشتند اما داخل آنها نرم بود و هیچ بویی نیز نداشتند. آقای استیو هورنزبی در مورد این رویداد می‌گوید: من 12توپ ژله‌ای داخل باغ کوچک خود یافتم و یکی از آنها را نیز داخل یخچال نگهداری می‌کنم. گفتنی است بسیاری از رسانه‌های جهان تصویر‌های گوناگونی از این توپ‌های آبی را به نمایش گذاشته‌اند. البته هنوز اینکه این توپ‌های عجیب چگونه از آسمان باریده‌اند روشن نشده است. برخی دانشمندان بر این باورند که ممکن است این توپ‌های ژله‌ای تخم برخی بی‌مهرگان دریایی باشد.

 رکورد پخت پیتزا

کوئینزلند: یکی از شعبه‌های بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای استرالیا توانست با پخت 837پیتزا در مدت 60دقیقه رکورد این مورد را به‌خود اختصاص دهد. طی این مراسم که با حضور نماینده گینس انجام شد، شهروندان این منطقه برای خرید پیتزای ارزان ساعت‌ها پشت در این شعبه صف کشیده بودند. یکی از مسئولان رستوران دومینو درباره این رکورد جدید می‌گوید:‌ برای این کار از سرآشپز‌های چندین شعبه دیگر نیز کمک گرفتیم تا توانستیم این رکورد جدید را در پخت پیتزا به نام رستوران خود ثبت کنیم.

گرمکن‌های بازیافتی

نیویورک: یک شرکت تولید ‌کننده محصولات ورزشی در آمریکا با بازیافت دانه‌های قهوه نوعی پارچه ویژه برای تولید لباس‌های ورزشی ساخته ‌است. شرکت Virus از بازیافت دانه‌های قهوه نوعی نسوج طبیعی تولید کرده است که می‌توان از آن پارچه‌ای مرغوب بافت که می‌تواند حرارت را در نزدیکی پوست بدن به دام انداختهو نگه دارد. گفتنی است میزان حفظ حرارت با استفاده از این پارچه تا 10‌درجه فارنهایت افزایش پیدا می‌کند درحالی‌که هیچ ماده شیمیایی برای ایجاد چنین عایق حرارتی در این پارچه و لباس حاصل از آن استفاده نشده است.

کد خبر 158867
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز