همشهری آنلاین: داوطلبانی که سوابق تحصیلی خود را دریافت کرده اند تا ساعت 24 شب 6 خرداد ماه، فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در کنکور سراسری پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

آزمون

به گزارش مهر، این دوره از ثبت نام ویژه داوطلبان آزمون سراسری سال 1391 است که در یکی از سال‌های 1384، 1385، 1386، 1387، 1388، 1389 یا 1390 دیپلم خود را دریافت کرده اند.

همچنین داوطلبانی که دارای دیپلم غیر شاخه نظری بوده و یا دارای دیپلم تطبیقی مدارس غیرایرانی خارج از کشور هستند، برای ثبت نام نیازی به نام نویسی در سامانه ثبت نام مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org ندارند.

آن دسته از متقاضیانی که دیپلم خود را در سال 1384 و یا بعد از آن دریافت کرده و پس از ورود به سایت در قسمت مربوط به سوابق تحصیلی مشخصات خود را مشاهده نمی کنند و یا تعدادی از مشخصاتی که مشاهده می کنند مورد تایید آنان نیست، لازم است همزمان از طریق سیستم نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

این داوطلبان می توانند به سایت اطلاعات سوابق تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی www.dipcode.medu.ir مراجعه کرده و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات و سوابق آنان وجود داشته باشد، درخواست رسیدگی کنند.

پس از بررسی درخواست آنان در صورت تایید، توسط آموزش و پرورش به مرکز آزمون ارائه خواهد شد و می توانند تا امشب با مراجعه به سایت ثبت نام مرکز آزمون نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آزمون رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد در روزهای 15 و 16 تیرماه 91 و آزمون رشته‌های گروه علوم پزشکی 29 تیرماه 91 برگزار می‌شود.

کد خبر 161628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز